Toon posts:

Asus 7700 of 7700 Deluxe kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan een nieuw videokaartje aan te schaffen en ik ga voor de Asus V7700. Maar nu zie ik dat er ook een Deluxe versie is en die zou zogenaamd beter overclockbaar zijn en stabieler ? Klopt dit ?
Of is het enige verschil dat de Deluxe wat meer uit en ingangen heeft en dat er zo'n 3D bril bij zit ?

Verwijderd

Dat is het enige verschil ja, bij V6600 & V6800 was het nog zo dat er geen smartdoctor bij zat, Smartdoctor tweakede hem to the max, maar bij V7700 is om een of andere reden smartdoctor een soort terugwerkende kracht, want hij verlaagd hem constant zodat hij ergens rond 40C komt (terwijl V7700 makkelijk op 50 kan draaien)
Maar voor geinteresseerden, bij V7700 Pure zit ook al smartdoctor.

Dus je betaald voor 3D bril en de TV-out en Video-In

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
M.a.w. wanneer je van plan bent om DVD-films te bekijken van je PC naar een gewone TV, of wannneer je wat wilt klooien met beelden van je videocamera op je PC dan kun je de Deluze-versie nemen. Wil je dat allemaal niet, dn volstaat de Pure versie.

Volvo V70 D5 my2011

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik wil er dus ook een kopen en zo'n brilletje hoef ik niet eigenlijk maar TV out is zeker handig.
OP de site van Asus staat nog niet veel over de verschillen tussen de pure, Deluxe en MX, weet iemand het verschil wel?
En what about de andere merken? welk merk is aan te raden, alleen Asus???

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Voor de Pure ASUS, maar deluxe heeft veeeeeeeeel overbodige dingen (zoals video-in) daar betaal je wel voor. Dus ik zou voor anderen een Guillemot met TV-out versie nemen

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12
Ik heb sinds een paar dagen de V 7700 pure en ben er HEEEEEEEEL blij mee :)

Je krijgt:

De kaart (duh :P )
Smartdokter
overclock proggy
Rollcage (full)
Drakan (full)
Asus driver CD
Asus DVD player
en een mooi instructie boekje :)

oh btw, vergeten
ik heb em op 220/364 draaien zonder crashes (3dmark 2000 10x zonder crash) en de kaart wordt 35 graden
Pagina: 1