Toon posts:

Goede laptop van 900 à 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een laptop rond de 900 à 1000 euro !
Ik ben een student en de laptop zal ik gebruiken voor msn, surfen, films kijken tekst verwerken en eventueel gamen (counter-strike, geen cs-source) indien mogelijk ?
Ik heb desktops altijd bij Paradigit gekocht vanwege de uitstekende service en garantie.
Dus eigenlijk wil ik daar ook mijn laptop kopen, helaas hebben ze niet veel keus qua verschillende merken. Iemand advies welke laptop (merk) ik wel moet kopen en waar ?!

Mij lijkt deze laptop wel mooi :
http://www.paradigit.nl/i...hp?art=10015175&price=

Acer Aspire 5633WLMi 900 euro

Mijn 2e keuze is ook een Acer bij paradigit
http://www.paradigit.nl/i...hp?art=10015743&price=

Aspire 5633WLMi 1000 euro

Nu vraag ik me af of Acer wel een goed merk is wat betreft laptops ? En ik wil ook zeker met Windows Vista gaan werken dus misschien 2048 MB werkgeheugen of is dat te duur en overbodig ?!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53
De laptops komen niet uit die links. Verder zou ik toch wat verder kijken dan acer. Zeker als student. Zoek maar eens op GoT, de reacties over acer zijn nou niet direct geweldig zal ik maar zeggen.. Kijk eens naar merken als Asus en compal. Die hebben leuek laptops die steviger zijn en standaard 2 jaar garantie bieden voor een leuke prijs. 2GB is iig voor Vista zeker niet overbodig. Ik heb zelf die upgrade gedaan en ik merk het echt wel.

Doh, edit knop drukken..

[ Voor 3% gewijzigd door GENETX op 10-02-2007 19:39 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53
De laptops komen niet uit die links. Verder zou ik toch wat verder kijken dan acer. Zeker als student. Zoek maar eens op GoT, de reacties over acer zijn nou niet direct geweldig zal ik maar zeggen.. Kijk eens naar merken als Asus en compal. Die hebben leuek laptops die steviger zijn en standaard 2 jaar garantie bieden voor een leuke prijs. 2GB is iig voor Vista zeker niet overbodig. Ik heb zelf die upgrade gedaan en ik merk het echt wel.

Hmm of het klopt weet ik niet, maar er staat geen goede graka bij... Iig moet met dit budget een GeForce Go 7600 mogelijk zijn waar prima op is te gamen.

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 20:29
Ga eens kijken naar een MSI 677.. deze heeft is geprijsd op 914 euro en heeft standaard een Geforce Go 7600 256MB aan boord.
Link: www.4launch.nl

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 21:39

Kleintje81

Blaat

De garantie van Acer laptops gaat zelf via Acer. Para sleutelt er verder niet meer aan.
De specs van de beide laptops zijn leuk, maar als videokaart lees ik: Intel® 945GM Express.

Nu is het zo dat je voor spellen het beste een laptop met ATI of NVidia vga kaart kunt nemen.
Ter voorbeeld de: Aspire 5102WLMi met ATI Xpress 1100 tot 256 MB.

Ik heb zelf een paar maanden geleden een Asus laptop aangeschaft: Z92KM-Q080H voor +/- E 750.- .
Een Turion 1.6 GHz, 1 GB RAM met GF 7300.

Ik kan er prima WoW en Ghost Recon op spelen. Dus wat dat betreft een goede aanschaf hier. ;)

BF2 stats Systemen

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor deze kiezen denk ik
http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=026819

Ik wil er misschien nog 1024 mb werkgeheugen bij laten zetten voor een kleine 100 euro? wat adviseren jullie voor Vista. Of kan ik het beter later nog erin zetten.
Aangezien ik over het algemeen alleen Word, Msn, google, limewire heb aanstaan en geen zware fotoshop programma's enzo !

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb vandaag ook een beslissing voor een laptop genomen, ben persoonlijk uit gekomen op de:

Asus Laptop Z92JC-Q0175M

Processor Intel Duo Core T2050 (1,66GHz)
Chipset Intel 945PM
Geheugen 1024MB
Schermgrootte 15,4" WXGA, 1280 x 800
Video nVidia GeForce Go 7300 128MB
Harde schijf 100 GB
Diskettestation Nee
Infrarood Niet Bekend
Modem 56 Kbps
LAN 10/100/1000 Mbps
Wireless lan IEEE 802.11b/g
CD / DVD DVD-Super Multi drive
USB 4 x USB 2.0
FireWire 1 x IEEE 1394
Audio Audio syteem met ingebouwde speakers
Toetsenbordindeling VS Internationaal
Software Microsoft Windows XP Media Center Edition
Afmetingen 354 x 284 x 35.2 mm
Bluetooth Nee

Valt te vinden voor +- 820 euro in de pricewatch.

Niet meer leverbaar }:|

Blij Met Wilco

Pagina: 1