uTorrent download wel, bestand weg

Pagina: 1
Acties:

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Okay, heel vaag en heb het al eens eerder gehad, maar kom er nu niet uit.

Ik download een .torrent-file. Dit gaat goed, supersnel en download is completed. Als ik op 'Open bijbehorende map...' klik, gaat hij naar een hele andere map.

Ook de locatie bestaat niet. De bestanden staan niet in de map waar ik ze wil. En toch als ik klik op het bestand in uTorrent wordt het afgespeeld.

Heb verborgen bestanden al aangezet. Wat kan het zijn?

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-07 15:07

BHQ

Heb je niet toevallig een enkele file gedownload die dan in die map staat?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:41

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En als je zoekt naar dat bestand, wordt ie dan wel gevonden?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Wat is je OS? Als het Vista is zouden je bestanden best in de virtualstore terecht gekomen kunnen zijn..

Verwijderd

Dat Vista maakt niet echt een goede naam als ik al de negatieve berichten lees :(
Modbreak:Misschien moet je dan eens wat onderbouwde positieve berichten lezen.

Wil je dergelijke offtopic opmerkingen in het vervolg achterwege laten?

[ Voor 49% gewijzigd door Spider.007 op 11-02-2007 22:58 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:50:
Wat is je OS? Als het Vista is zouden je bestanden best in de virtualstore terecht gekomen kunnen zijn..
Zonder dat je ze weer terugziet? De kans dat het probleem iets te maken zou hebben met Vista's VirtualStore maakt je post iets teveel stemmingmakerij en daarmee niet erg nuttig ;)

Heb je in de instellingen van uTorrent al eens gekeken waar de files opgeslagen zouden moeten worden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:20:
Dat Vista maakt niet echt een goede naam als ik al de negatieve berichten lees :([modbreak]Misschien moet je dan eens wat onderbouwde positieve berichten lezen.

Wil je dergelijke offtopic opmerkingen in het vervolg achterwege laten?[/]
En waar basseer je dit dan weer op?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Pagina: 1