Voor ons bedrijfje hebben we een Siemens Hipath 1220 telefooncentrale aangeschaft om aan 2 KPN ISDN2 lijnen te hangen. Na installatie van de apparatuur bleek intern bellen mogelijk en naar buiten bellen werkt ook naar behoren. Alleen van buitenaf is ons nummer niet te bereiken, men krijgt een ingesprekstoon te horen. De ISDN lijnen hebben een groepsgebonden nummer, dus we hebben maar 1 telefoonnummer.
- Als ik bij de ISDN instellingen het type instel op Point-to-Point kan ik naar buiten bellen. Als ik het op Point-to-Multipoint zet niet.
- Intern bellen is gewoon mogelijk
- De KPN heeft een meting gedaan en ze zeggen dat onze eigen apparatuur het signaal afgeeft dat er niet op een binnenkomende verbinding gereageerd kan worden.
- Als ik in het MSN configuratiescherm van de Manager zit en ik op "Scan" klik wordt er niks gevonden. Als ik het handmatig wil invullen, hoe moet ik dan het nummer invullen? Inclusief netnummer en een 0?
- Als ik bij systeeminstellingen bij de regionale instellingen kijk is daar een veld genaamd "PABX-nummer". Moet ik hier ook mijn telefoonnummer invoeren? Incl. netnummer, inclusief 0?