Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Configuratie Hipath 1220 centrale

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 14:20
Voor ons bedrijfje hebben we een Siemens Hipath 1220 telefooncentrale aangeschaft om aan 2 KPN ISDN2 lijnen te hangen. Na installatie van de apparatuur bleek intern bellen mogelijk en naar buiten bellen werkt ook naar behoren. Alleen van buitenaf is ons nummer niet te bereiken, men krijgt een ingesprekstoon te horen. De ISDN lijnen hebben een groepsgebonden nummer, dus we hebben maar 1 telefoonnummer.
  • Als ik bij de ISDN instellingen het type instel op Point-to-Point kan ik naar buiten bellen. Als ik het op Point-to-Multipoint zet niet.
  • Intern bellen is gewoon mogelijk
  • De KPN heeft een meting gedaan en ze zeggen dat onze eigen apparatuur het signaal afgeeft dat er niet op een binnenkomende verbinding gereageerd kan worden.
  • Als ik in het MSN configuratiescherm van de Manager zit en ik op "Scan" klik wordt er niks gevonden. Als ik het handmatig wil invullen, hoe moet ik dan het nummer invullen? Inclusief netnummer en een 0?
  • Als ik bij systeeminstellingen bij de regionale instellingen kijk is daar een veld genaamd "PABX-nummer". Moet ik hier ook mijn telefoonnummer invoeren? Incl. netnummer, inclusief 0?
Heeft iemand ervaring met het instellen van een HiPath1220 en zou die me kunnen vertellen met wat voor dingen ik de fout in kan gaan? De Helpdesk doet het in het weekend helaas niet.

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-11 14:20
Het probleem is opgelost. De oplossing was vrij simpel, kostte alleen even tijd om verschillende mogelijkheden uit te proberen. Zal het hier ff kort beschrijven, mocht iemand het ooit nodig hebben.
- ISDN2 met groepsgebonden nummer betekent dat je een Point-to-Point verbinding hebt. Dit dus instellen bij ISDN.
- Je moet 1 MSN nummer invoeren met daarin alleen het abonneenummer zonder het netnummer en dan 1 of meer telefoons op Aan zetten.
- Bij Systeeminstellingen -> Regionale Instellingen moet je het PABX-nummer vak leeglaten, dit was de oorzaak van de problemen bij mij.

Topic kan dicht wat mij betreft.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

As you wish :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.