Ik zit al meer dan een maand verveeld met spontane vastlopers/crashes (blauwe schermen). Ik heb dit topic onder Opslagmedia geplaatst omdat ik als enige mogelijke oorzaak de harde schijf(ven) zie. Ik heb een maxtor diamondmax 10 300gig en 2 diamondmax 9 schijven. De diamondmax 10 is bekend problemen te hebben met nforce 4 bordjes maar in het begin had ik hier geen last mee en met de andere harde schijven heb ik ook problemen, als ik daarvan boot. Het gaat hier echt om spontane crashes, gewoon in windows niets belast krijg ik opeens een raar geluid en alles zit vast. Als ik aan het spelen ben gebeurt het ook dat ik een blauw scherm krijg en de pc opnieuw opstart.
Voltages, temperaturen zijn allemaal ok en ik begin echt radeloos te worden aangezien het maar niet verdwijnt...
Ook heeft de diamondmax 10 2 bad sectors maar zoals ik al zei is het probleem niet weg als ik de schijf uitschakel.
Voltages, temperaturen zijn allemaal ok en ik begin echt radeloos te worden aangezien het maar niet verdwijnt...
Ook heeft de diamondmax 10 2 bad sectors maar zoals ik al zei is het probleem niet weg als ik de schijf uitschakel.