Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Xbox1] vervangende dvd drive ombouwshop.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mijn dvd drive van mijn pasgechipte xbox is de geest aan het geven. Hij geeft de befaamde 'dirty disc error'. Nu heb ik op http://www.ombouwshop.nl een vervangende drive gezien. De thompson van 54 euro. Omdat ik niet graag een oor aangenaaid wordt heb ik eerst eens even gekeken of er klachten over het bedrijf op internet staan. Nu heb ik die niet zo kunnen vinden. Ik kwam er wel achter dat fortek.nl van dezelfde eigenaar is. En daar staan wel een aantal dingen van op internet. Dus ik ben nu geneigd om het toch maar niet te kopen daar. Maar dan moet ik nog steeds wel een andere drive hebben.

wat zouden jullie doen?

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-11 16:14
Dit past volgens mij beter in Buyers Zone.

Verwijderd

ombouwshop en fortek zijn inderdaad van dezelfde eigenaar. Heb nooit problemen gehad met dit bedrijf. Denk dat als je het niet vertrouwd gewoon langs moet gaan en dan ter plekke moet kijken of het je aanspreekt of niet.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 23:11

Turkish

zhé germans

move CSL -> Buyers Zone

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Modchips en of een shop die modchips verkoopt, zijn op Tweakers.net niet toegestaan. Je zult dus ergens anders inlichtingen moeten inwinnen.

Dit topic is gesloten.