Toon posts:

[word] formulier automatiseren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een standaard brief te maken welke voorzien is van vaste tekst (beschermd en niet te wijzigen voor de gebruikers) en wat tekstvelden waar de gebruikers gegevens moeten ingeven.

Een onderdeel is eenkeuze maken in een tekstveld dmv een pulldown list. Nu wil ik een ander tekstveld hieraan koppelen. Kiest de gebruiker voor 1 van de 4 keuzemogelijkheden uit dit pulldown lijstje zal er ergens ander automatisch een standaard teks moeten verschijnen.
Kan dit? En indien ja: hoe?

Waar ik ook hulp bij kan gebruiken is dat ik dit formulier via de email wil versturen. Omdat dit altijd dezelfde mensen zijn lijkt het me handig om dit te programmeren. Zelf denk ik aan een ' Verzenden' button in het formulier waar er na het klikken automatisch een Outlooksessie gestart wordt. De personen moeten dan wel in de rubrieken 'aan' en ' CC' worden gezet.

Ik hoop (en reken) op jullie hulp!

Gr.
Erik

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Tja, en wat verwacht je nu van GoT? Dat iemand dat voor je gaat maken of een compleet uitgewerkte code op het net zet? Dat is niet helemaal de bedoeling. :)

Lees even de Registratievoorwaarden / korte FAQ, om te weten wat we van een topicstart verwachten. Leg even uit hoever je zelf al bent en waar je precies op vastloopt. Gebrui de macrorecorder eens en kijk welke code die aanmaakt. Google eens wat en je vindt voorbeelden genoeg van het starten van een outlooksessie. We willen je graag helpen bij je vragen maar je zult het uiteindelijk wel zelf moeten doen of iemand moeten inhuren die het voor je kan doen.

Hulp nodig is trouwens geen topictitel. Bijna iedereen heeft wel hulp nodig, anders zouden ze hun vraag niet op een forum posten. :). Ik heb je topictitel aangepast, maar verzin er de volgende keer graag zelf een.

[ Voor 4% gewijzigd door Lustucru op 10-02-2007 15:43 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

bekijk eens de tutorials van Dian Chapman en Cindy Meister (link via de tutorialsectie van de word mvp site). waarschijnlijk kan je op de site zelf ook nog heel wat bruikbare tips vinden.