Toon posts:

airport probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een imac 17inch core duo. ik heb al enige tijd problemen met het vinden van netwerken. sinds gister werd al helemaal duidelijk dat er iets niet klopte want nu vindt hij geen een netwerk. ook als ik het handmatig invoer zegt hij dat er een fout is. wat moet ik doen?

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
welke fout geeft hij, wat heb je al geprobeerd, welke router heb je.. iets meer gegevens graag..

Verwijderd

Je modem resetten? Kan je misschien wat meer info geven wat je zoal gedaan hebt en dergelijke? Je zou m ff aan/uit kunnen zetten

Verwijderd

Topicstarter
ik heb problemen met mijn eigen internet verbinding(kpn internet plus bellen) dus ga ik nu met de buren mee. het ding kan gewoon niks vinden alsof we op antartica zijn. ik heb nog een imac staan die het wel gewoon doet dus weet ik zeker dat er iets fout is.

Edit: als ik met bootcamp windows opstart heb ik geen problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 14:52 ]

Verwijderd

ik heb zelf een IMac '20 en ik heb ook regelmatig problemen met mijn wireless kaart. op een of andere manier valt de verbinding af en toe weg.

Ik ben benieuwd of je een oplossing vind voor je probleem.

Verwijderd

kijk bij systeemvoorkeuren/netwerk of dat locatie automatisch staat, en bij Airport, Verbind standaard met: Automatisch.

Installeer ook de laatste nieuwe security update voor intel-macs icm. Mac OS X 10.4.8 en Airport issues: http://www.apple.com/supp...extremeupdate2007001.html

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik denk dat je ruisonderdrukking aan hebt staan... dit zorgde bij mij ervoor dat ik sommige netwerken ook niet meer zag.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-02 22:31
Die internetplusbellen experia boxen hebben toch hun SSID hidden?
Zelf invullen dus.
Pagina: 1