Status ReiserFS / Namesys

Pagina: 1
Acties:

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 22:25
Ik had een korte vraag inzake de status van Reiser / Namesys.

We weten allemaal dat Hans Reiser is opgepakt vanwege verdenking van moord op zijn vrouw. Zo ver ik weet zit hij nog steeds vast. Ondertussen is het erg stil geworden rond ReiserFS (en Namesys in het algemeen)

Ik kan niet 1-2-3 een actuele status vinden van ReiserFS. Weet iemand hier ondertussen wat over, heb ik artikelen gemist etc?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

DiedX schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 12:19:
Ik had een korte vraag inzake de status van Reiser / Namesys.

We weten allemaal dat Hans Reiser is opgepakt vanwege verdenking van moord op zijn vrouw. Zo ver ik weet zit hij nog steeds vast. Ondertussen is het erg stil geworden rond ReiserFS (en Namesys in het algemeen)

Ik kan niet 1-2-3 een actuele status vinden van ReiserFS. Weet iemand hier ondertussen wat over, heb ik artikelen gemist etc?
Je zoekt gewoon niet goed.
http://marc.theaimsgroup....reiserfs&r=1&b=200702&w=2

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 22:25
Het zal wel aan mij liggen, maar daar zie ik dat Reiser4 nog steeds in ontwikkeling is. Dat wist ik al, het is meer: wat gebeurd er hierna?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

DiedX schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 12:34:
Het zal wel aan mij liggen, maar daar zie ik dat Reiser4 nog steeds in ontwikkeling is. Dat wist ik al, het is meer: wat gebeurd er hierna?
Waarschijnlijk niet zo veel meer. Hans Reiser is het opperhoofd en die zit nu in de cel.

0.0

Verwijderd

Jungian schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:42:
[...]

Waarschijnlijk niet zo veel meer. Hans Reiser is het opperhoofd en die zit nu in de cel.
Als ie er dan ondertussen al niet uit is.
http://www.namesys.com/devels.html
Er zijn echter meer devs, en ik denk dat reiserfs zijn waarde wel bewezen heeft, ook zonder Hans Reiser zelf zullen mensen de fakkel wel overnemen.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Aan ReiserFS zal wel niet gek veel meer gebeuren, maar aan Reiser4 wordt nog gewoon ontwikkeld. Het is trouwens al stabiel genoeg om je systeem op te draaien. Hier heb ik iig nog geen problemen en ik ken mensen die al 1> jaar Reiser4 draaien.
Ook is er in de 2.6.19-mm kernel volgens mij een aardige cleanup gehouden in de Reiser4 code en de huidige 2.6.20-mm3 werkt hier ook keurig.
Radicale veranderingen zijn er iig een tijdje niet meer geweest, maar voornamelijk fixes en cleanups.

Kortom: er wordt dus nog gewoon aan gewerkt.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1