Ik heb een zeer groot opgebouwde string met daarin een tabellen structuur, waarna deze wordt weggeschreven in de database. Echter moet ik 4 regels vervangen door 1 regel voordat deze de database in wordt gezet. Het gaat om de volgende code;
Deze moet vervangen worden door:
<table width=560 align=center>
Ik heb in de replace functie al gebruik gemaakt van vbcrlf, char10, <br> (logisch maar moest wat), echter kom ik er maar niet uit.
Enkel de regels apart vervangen door "" en de laatste regel door wat het moet worden heeft geen zin omdat in de string deze codes veelvuldig voorkomen.
Wat misschien handig is om te melden is dat de gehele string dmv XML wordt opgehaald van een andere website.
Alvast bedankt voor eventuele oplossingen!
code:
1
2
3
4
5
| </td> </tr> </table></td> </tr> |
Deze moet vervangen worden door:
<table width=560 align=center>
Ik heb in de replace functie al gebruik gemaakt van vbcrlf, char10, <br> (logisch maar moest wat), echter kom ik er maar niet uit.
Enkel de regels apart vervangen door "" en de laatste regel door wat het moet worden heeft geen zin omdat in de string deze codes veelvuldig voorkomen.
Wat misschien handig is om te melden is dat de gehele string dmv XML wordt opgehaald van een andere website.
Alvast bedankt voor eventuele oplossingen!
[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 10-02-2007 11:12 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.