Toon posts:

[XP] Maximaliseren werkt niet voor IE*

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem, het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik zal het zo duidelijk mogelijk doen. Sinds kort kan ik namelijk mijn internet explorer niet openen, als ik op de snelkoppeling druk zie ik onderaan wel een balke met i-net explorer, maar hij opent hem niet. Als ik erop klik dan zie je heel snel het venstertje naar rechts gaan, maar hij opent hem niet. Dit zelfde is sinds gisteren met me msn gesprekken, msn opent hij wel maar het gesprekkenvenster niet.

Weet iemand wat ik eraan moet doen? Het is namelijk heel irritant.

BvD,
Emiel.

P.S: Ik schrifj dit nu met firefox, maar ik wil graag dat i-net explorer ook werkt ;)

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 20:16

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Al een virus-scan gedaan??

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Ja, kwam niks uit.

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-03 20:11
wat heb je allemaal geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al virusscan gedaan en spywarescan. Troiuwens, op me vader's account werkt i-net explorer wel.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Inderdaad - at heb je al geprobeerd? Welke virusscanner? Welke anti-spyware scanner? Wat gebeurt er in safe modus? Wat gebeurt er als je inlogt met een andere user? :)

Verwijderd

Topicstarter
Norton Antivirus, Ad-Aware, safe-modus zal ik kijken, op me vader's account werkt het wel.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zie je iexplorer.exe wel in je process task list staan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13
Ja, heb ik laatst ook op een paar systemen gezien. Als je een normaal explorer venster opent en dan een url intypt in de adresbalk kun je wel gewoon internetten, alleen dan met de IE6 looks. Een reinstall van IE7 heeft bij mij de problemen opgelost.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je nou eens rechtermuisknop op IE in je taakbalk doet en kiest voor verplaatsen, dan kan je met je toetsenbord pijltjes je scherm weer terug verplaatsen naar je bureaublad (waarschijnlijk naar links drukken ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet opverplaatsen klikken, die is niet klikbaar. En Nielson, zowel IE6 als IE7 werken niet, ook niet na reinstall.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke opties heb je allemaal in je rechtermuisknop menu?

Je kan / moet eerst kiezen voor vorig formaat alvoor je die optie verplaatsen kan aanklikken ;)

[ Voor 50% gewijzigd door BtM909 op 10-02-2007 13:45 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
doe eens rechtsmuisknop op je bureaublad ->eigenschappen , ga naar tab instellingen klik op het scherm met de 2 erop en vink 'het windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor' uit.

Probeer dat eens :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 10-02-2007 13:43 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Ekner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 20:47
Probeer dit proggie maar eens, krijg je in ieder geval je IE open en kun je naderhand weer uitzetten.
IE maximizer

C'est moi.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:41:
Welke opties heb je allemaal in je rechtermuisknop menu?

Je kan / moet eerst kiezen voor vorig formaat alvoor je die optie verplaatsen kan aanklikken ;)
thnx, problemen zijn opgelost, het verplaatsen heeft gewerkt! Topic kan dicht ;) En nogmaals bedankt!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

topics gaan niet per definitie op slot ;)

Zie ook: Het algemeen beleid #topiceinde

Pagina: 1