[XP] Illegale XP VLK legaliseren met retail XP*

Pagina: 1
Acties:
  • 2.834 views sinds 30-01-2008

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:38

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Ik heb hier een PC met de bekende Xp pro NL FCGKW- serial. Deze bak logt sinds een paar dagen niet meer in en blijft 'hangen' op het gebruikers inlog menu. De enige optie die ik heb is het invullen van een serienummer.

Omdat die bak toch moet werken heb ik een legale Xp pro OEM cd gekocht. Het serienummer wat hier bij zit wordt niet geaccepteerd. Na wat bellen met de helpdesk blijkt dat ik het alleen voor elkaar kan krijgen met een retail Xp pro NL. De helpdesk man wist me echt niet te vertellen of ik problemen ging krijgen met de versie .. heeft iemand ervaringen met het activeren van een Xp pro NL sp1 i.c.m. een retail Xp pro NL sp2? Pakket kost toch nog een aardige cent en achteraf terugbrengen kan niet.

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Die versie die jij gebruikt is een Corporate versie. Voor bedrijven die niet geactiveerd hoeft te worden. de OEM en retail moeten dit wel. Corp heeft een aantal bestanden anders dan de andere 2 versies. Je kunt de corp. versie niet activeren met een retail key, omdat het gewoon een totaal andere versie is, die alleen maar corp sleutels slikt. Formateer de boel met de net aangeschafte versie en klaar.

--

Verwijderd

dit is een oplossing van MS zelf:

How to change the Volume Licensing product key on a computer that is running Windows XP SP1 and later versions of Windows XP

om te weten welke versie je hebt kan je de cd-label check doen :
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=342

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 10:22 ]

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Daar was ik al bang voor. Duidelijk.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Bovenstaande oplossing is wat lastig omdat ik niet in windows kan komen. En dit geldt alleen voor de timer :(

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 17:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

How about safe mode :)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

kleine titel edit zodat duidelijk is wat je wilt.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Safemode komt ie niet eens in. Ook bij safemode komt het gebruikerskeuze menu waarna ie alsnog om de key vraagt.

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik had het een keer gefixed door het gebruik van de orginele legale sleutel in te voeren op een andere computer op zo'n telefoon-serie generator. Deze toen ingegeven en werd geaccepteerd en sindsdien draait dat systeem soepel en alle validaties worden geaccepteerd.

telefoontoestel

Verwijderd

kijk is in je mailbox

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
En u ook weer.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als we elkaar illegale zaken gaan mailen houd het per direct op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.