Toon posts:

[BF2] Bestanden verplaatsen uit Mijn Documenten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste [tweakers],
Ik gebruik momenteel windows vista maar wil graag de bestanden die in Documenten staan verplaatsen naar de map voor Opgeslagen spellen. Het gaat dan om de bestanden van BF2.
Kan ik die bestanden zonder problemen verslepen?

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 13:57
Bij mij (onder Windows XP) werkt het gewoon. Als ik BF2 opnieuw moet installeren kopieer ik altijd die BF2 map uit /My documents en na de installatie weer terugzetten betekend al je settings e.d. weer terug.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Klopt, dit werkt onder zowel XP als Vista :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dat is niet me vraag ik wil die map verplaatsen naar een andere map maar als ik dat doe maakt BF2 een nieuwe aan omdat hij die directory wil, kan ik dit veranderen?

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 09:13
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:16:
Ja maar dat is niet me vraag ik wil die map verplaatsen naar een andere map maar als ik dat doe maakt BF2 een nieuwe aan omdat hij die directory wil, kan ik dit veranderen?
volgens mij is dit niet mogelijk.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-12 17:26
Ik herken je probleem: ook ik heb het niet graag dat mijn savegames in mijn documenten worden opgeslagen, maar bijvoorbeeld gewoon waar het spel geinstalleerd staat. Het maakt mijn documenten zeer rommelig vind ik zelf(de helft van de mappen in mijn documenten zijn van savegames bij mij.)

http://specs.tweak.to/16567

Verwijderd

Topicstarter
Ja en dit zou ik toch moeten kunnen verplaatsen? Ik wil de boel een beetje op orde hebben! Evenals mijn ontvangen bestanden van MSN. Dat wil ik ook niet in Documenten!
Pagina: 1