Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Euromaxi RMA gezeur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij euromaxi heb ik een 7900GT besteld, het was een van de "laatste" van de "520M" XFX kaarten. Stel je leest 520M en je klikt op bestellen, dan verwacht je een 520M in huis en geen 470M toch? NEE dan krijg je een 470M van Euromaxi. Ok dat heb ik ze nog vergeven, op een gegeven moment bleek dat de kaart totaal defect was, geen enkel spel zonder lockups en zware artifacts. Ik heb de kaart RMA gestuurd, alles netjes ingevult en opgestuurd, nog een mailtje gehad dat ze de driver CD nog miste, dat klopte, die ook even opgestuurd en ik zou een x1950pro krijgen. nu krijg ik opeens een mailtje of ik de factuur even op wil sturen 8)7 die HEB ik al verstuurd die zat er gewoon bij! ik een boos emailtje gestuurd dat ik zsm een x1950pro verwacht en geen mailtjes meer. wat is dit voor een winkel :(? ik begrijp ook niet waar ze het lef vandaan halen, Ookal had ik Geen factuur meegezonden, het is een webshop en ALLES staat toch in het systeem?? ze hebben mijn klantnr. webbestelnr. ze kunnen alles opzoeken! kan ik hiermee verder opgelicht worden? ze vertelden me dat als ik geen factuur zou sturen ze me de kaart retour zouden "moeten" sturen....... ik ben hier echt boos over. :( :( :(

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Waarom kom je hier je verhaal doen? Daar is de shopsurvey voor.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde graag weten of ze me daadwerkelijk die defecte kaart terug konden sturen, zoals ze me vertelden dat ze gingen doen als ik geen factuur zou op sturen.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Met de factuur toon je aan dat je het product bij Euromaxi heb gekocht. Zonder factuur kun je de koop niet aantonen en mogen zij de kaart terug sturen, aangezien jij niet aantoont dat je de videokaart bij Euromaxi hebt gekocht.