"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Kom langs, ik help je graag!Murk schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 00:41:
Ik denk dat ik dit hier maar moet plaatsen. Naar reeds bestaande topics zoeken over dit onderwerp bracht mij tot nu toe alleen maar bij anti-geluids topics op dit forum, want ik een beetje pure onzin vind. Nu is mijn vraag of er ergens al dan niet een documentatie rondzwerft bevattende verschillende manieren om je pc stiller te maken?
- Kijken of er in je budget energiezuinige componenten zijn
- Zoveel mogelijk grote passieve heatpipe koelelementen toepassen om deze door heatpipe extreem snel getransporteerde warmte op een zeer groot effectief oppervlak af te staan
- Zeer stille en grote ventilatoren plaatsen op lage toeren (dremelen is soms een enige optie)
- Gatenpatronen wegknippen, belemmering airflow en de gevormde gelijke turbulentie maken lawaai
- Op harde schijven is ook vele te behalen
- Dempinsmatten
Genoeg te doen
2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid
Hier zijn in het verleden al zat topics over geweest, vooral in CM 
Je topic zou hier ook meer op zijn plek zijn, echter je topicstart voldoet niet. Je kan daar beter na wat research je vraag opnieuw stellen, ditmaals dan wel met een goede topicstart
Je topic zou hier ook meer op zijn plek zijn, echter je topicstart voldoet niet. Je kan daar beter na wat research je vraag opnieuw stellen, ditmaals dan wel met een goede topicstart
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.
![]()