Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

tomtom installeren op navigatie

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008

• f-unxi
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-07-2021
Ja dit is mijn tweede post.
Mijn vader kan voor weinig geld een cartrek 200 kopen.
Ik wil graag weten of ik bijvoorbeeld tomtom kan installeren op een cartrek 200. Toen hebben ze mijn post gesloten omdat ik volgens hen niet had gezocht.
Ik heb zelf ook gezocht op de site van het systeem zelf, maar die gaan er natuurlijk niet bij zetten ofdat ik tomtom kan installeren, wat mijn vraag is. Want ik weet wel dat je navman kan unlocken en er tomtom op kunt zetten ze hebben allebei het zelfde besturingssysteem namelijk Microsoft WinCE.NET 4.2. Core Version (volgens beide spec.)

Verwijderd

Google is je vriend en ik weet bijna zeker dat it topic wel weer gesloten word..

btw, heb je al op de site van TT gekeken ?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 21:49 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Tomtom go draait sowieso onder linux.

Denk dat het een dikke nee gaat worden, als je tomtom wil draaien, koop dan een tomtom (go).
Koop niet een andere navgiatie systeem om er vervolgens TT op te draaien.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:22
Ik ben bang dat je hier voor de tweede keer een slotje gaat krijgen.
Naar mijn weten is het in ieder geval niet toegestaan te praten over het unlocken/cracken van een dergelijk apparaat zodat je er andere dingen op kan doe.
Daarom wordt er hier ook niet over het kraken/hacken van XBoxen, Playstations etc. gesproken.
De fabrikant geeft aan dat het niet kan, dus kan het niet (volgens de legale weg).
Wil je het toch proberen, Google dan eens, of gebruik een andere searchengine. Als het mogelijk is, is het vast wel te vinden op het internet.

Systemspecs

Verwijderd

f-unxi: als je vorige topic gesloten wordt dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je gewoon weer ff een nieuwe opent. We verwachten wel van je dat je de regels van GoT handhaaft!
Aangezien het nog een gevoelig topic is (unlocken cracken etc.) is het een rede te meer om dit topic weer op slot te zetten.

Dit topic is gesloten.