Mijn 7600GS is traag?

Pagina: 1
Acties:

• Ferryhoondert
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik heb laatst een nieuwe ASUS 7600GS (512MB, PCIe) aangeschaft, maar als ik hem met 3dMark06 test dan komt de score amper boven de 2000.
Hoewel ik alle nieuwe drivers heb geinstalleerd voor al mijn hardware, loopt hij nog steeds niet lekker.
Wat kan ik er aan doen?

Specs:
P4 541 (3,2 GHz, 800MHz, 1MB)
ASUS P5GZ-MX
1024 MB DDR2 5400 Corsair
500W voeding

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Die score is gewoon goed hoor ;)
Doe is wat meer research en je komt erachter dat de score goed is.

www.koopeendroom.nl

Verwijderd

ASUS 7600GS (512MB, PCIe)
512MB :')

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:10
De 7600GS is geen topkaart, met mijn 7600GT haalde ik geloof ik 3000...
Daarnaast heb ik een snellere processor en geheugen

[ Voor 27% gewijzigd door Jakkus op 09-02-2007 21:22 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dan praat je over 3dMark06, dat is officieel een zeer zware test! En je kaart functioneert gewoon goed en heeft een normale score daar. Natuurlijk kun je gaan overklokken naar 7600GT als je echt meer performance wilt. Wat bedoel je trouwens met "loopt niet lekker"

Probeer je oblivion uit op 8x antialiasing en 16x anisotropisch filteren? Wat bedoel je precies met "loopt niet lekker"

There is no place like ::1

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 14:24

Stoney3K

Flatsehats!

Ik hou deze er maar in sinds ik een serieuzer probleem heb: Mijn 7600GS AGP is een beetje vastgeroest in PCI mode.

Mijn moederbord is een Asus P5PE-VM (Intel 865GV chipset), Pentium D940, 2x512MB Corsair. De nieuwste drivers van alles heb ik er hier op staan, inclusief de Intel INF Installation Utility, maar het mag niet baten. Is het omdat ik nog niet onder XP SP2 draai? Ik kan me niet voorstellen dat XP zonder SP2 geen support voor AGP heeft.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Verwijderd

Je AGP is PCI geworden? Dat is wel een heel vaag verhaal.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
AGP =! PCI dus in PCI modus zitten kan niet lijkt me. Je probleem is ook nogal vaag vind ik, want wat is het probleem nou precies? :P

En welk OS gebruik je dan? XP zonder service pack heeft heus wel 'support' voor AGP, want toen XP uitkwam was er nog geen PCI-e. Overigens ben je wel lichtelijk aan het topic kapen, begin een eigen topic ;)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
@TS
Waaruit leidt je af dat he tniet goed is?

@Zomah, als je de reactie van Stoney3K leest, dan weet je dat hij niet de TS is.

PSN: djmurcielago

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Stoney3K schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:45:
Ik hou deze er maar in sinds ik een serieuzer probleem heb: Mijn 7600GS AGP is een beetje vastgeroest in PCI mode.

Mijn moederbord is een Asus P5PE-VM (Intel 865GV chipset), Pentium D940, 2x512MB Corsair. De nieuwste drivers van alles heb ik er hier op staan, inclusief de Intel INF Installation Utility, maar het mag niet baten. Is het omdat ik nog niet onder XP SP2 draai? Ik kan me niet voorstellen dat XP zonder SP2 geen support voor AGP heeft.
O-) , als je bedoelt dat er word aangegeven dat je AGP kaart op PCI bus 0 zit, klopt dit helemaal.
Nothing to worry about, dus ook geen serieuzer probleem, jullie hebben beiden namelijk géén probleem. 8)
Pagina: 1