Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Belastingaangifte werkgever uitzendbureau of payroll

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:01
Beste mensen,

Ik ben bezig met het invullen van mijn opgaaf 2006. Hierbij moet ik de naam van mijn werkgever invullen. Nu werk ik via een uitzendbureau, welke op hun beurt de salarisuitbetaling weer via een extern payroll bedrijf laten doen. Nu is mijn vraag; welke van de twee moet ik nu invullen bij de "Naam werkgever"? Gezien de servicedesk van de belastingdienst nu dicht is, vraag ik het maar even hier :).

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zou zeggen: wat staat er bovenaan je loonstrookje? Lijkt me logisch dat je diezelfde naam op moet geven :)

• Mexxus
SmartDoDo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:13:
Ik zou zeggen: wat staat er bovenaan je loonstrookje? Lijkt me logisch dat je diezelfde naam op moet geven :)
Daar staat de payyroll toko. Tsja, ik had echt absoluut geen idee.. maar deze vul ik dus in :). Thnx :).

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zeg niet dat het zo is, alleen dat het me logisch lijkt :)

• Mexxus
Mij ook...

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:08

Qwerty-273

Meukposter

SmartDoDo schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:13:
Ik zou zeggen, welke organisatie heb je een dienstverband mee? Welk bedrijf wordt er in je contract vernoemd?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:03

silverstorm

tearing me apart

Qwerty-273 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:23:
Ik zou zeggen, welke organisatie heb je een dienstverband mee? Welk bedrijf wordt er in je contract vernoemd?
Zo ver ik weet moet je de organisatie/instantie opgeven die daadwerkelijk het geld overmaakt en de loonheffing etc inhoud. Dat doe ik nu al 3 jaar en nog nooit gehoord dat het niet goed was.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:13

Dido

heforshe

Helemaal bovenaan mijn loonstrookje staat ook de naam van een payroll toko, maar onder het kopje "werkgever" staat toch echt iets anders :)

Wat betekent mijn avatar?

Pagina: 1