Waar ik nu al een dag aan besteed heb is het mounten van een webapplicatie (binnen tomcat) naar apache.
Ik heb mod_jk draaien en netjes een worker aangemaakt.
Nu kan ik dus doordat ik bijv:
jkmount /abc/* worker1
in me apache config heb gezet, de webapp abc bereiken via:
www.domain.com/abc/
maar wat ik wil is:
www.domain.com/
en dan op webapp abc komen...
maar ik kan nergens iets vinden over het 'anders' mappen van je tomcat webapplicaties binnen virtual hosts..
Ik heb de jkmount binnen me virtual host tags gezet in de apache config, maar dan is het nogsteeds www.virtualhost.com/abc/
Ik zag wel oplossingen met rewrite en mod_proxy, maar dit is helaas voor de server waar ik nu de 'live omgeving' aan het opzetten ben geen optie.
Heeft iemand ervaring met mod_jk, en is het iemand gelukt een tomcat webapp gewoon op de root van een virtualhost te draaien?
Ik heb mod_jk draaien en netjes een worker aangemaakt.
Nu kan ik dus doordat ik bijv:
jkmount /abc/* worker1
in me apache config heb gezet, de webapp abc bereiken via:
www.domain.com/abc/
maar wat ik wil is:
www.domain.com/
en dan op webapp abc komen...
maar ik kan nergens iets vinden over het 'anders' mappen van je tomcat webapplicaties binnen virtual hosts..
Ik heb de jkmount binnen me virtual host tags gezet in de apache config, maar dan is het nogsteeds www.virtualhost.com/abc/
Ik zag wel oplossingen met rewrite en mod_proxy, maar dit is helaas voor de server waar ik nu de 'live omgeving' aan het opzetten ben geen optie.
Heeft iemand ervaring met mod_jk, en is het iemand gelukt een tomcat webapp gewoon op de root van een virtualhost te draaien?