Toon posts:

Internet Sharing binnen Win2000??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Ik ben overgestapt van win ME naar Win2000 prof, en ik krijg internet sharing niet aan de gang, het netwerk verder werkt prima.

Ik wil gewoon een proxyserver hebben die Makkelijk is en werkt!!!!!!!

Eerst gebruikte ik Wingate 2.0 voor 95 deze kan ik dus niet meer gebruiken met 2000. :?

Is er iemand die de NT-versie van wingate 2.0 heeft? Of iemand die een andere makkelijke oplossing weet.

De nieuwe proxy programma's zoals wingate 4.11 en Sygate werken niet bij mij. |:(

Bedankt

Verwijderd

properties network connections en dan moet je de externe connectie delen (kun je zo aanvinken)

Verwijderd

Moet je compu die internet toegang heeft wel als ip 192.168.0.1 hebben.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik al geprobeert

Ik heb gedaan:

netwerk properties, van de Internet kaart het vinkje aangezet voor internet sharing. bij die tabs voor applications and services heb ik nix veranderd.

Bij mn clients het ip adres goed gezet bij proxyserver en kan niet verbinden

(automaticly detect settings werkt ook niet)

Ik wil eigenlijk gewoon een makkelijk proxy progje zoals wingate 2.0 voor NT.

OF moet je bij win2000 je clients anders configureren??

Please help!!

Verwijderd

als je het delen van de internetverbinding aanvinkt bij de NIC die gebruikt wordt voor het internet moet je iig bij je client de TCP/IP- eigenschappen alle op auto.. zetten.

Verwijderd

Als je zorgt dat je interne netwerk via DHCP is geconfigureerd kan er niks mis gaan. Wat je met je externe netwerk (of dat nou modem, kabel-internet of ISDN is) hangt natuurlijk af van de wijze waarop e.e.a. loopt. Hier thuis loopt alles als DHCP, zowel intern als extern, en 't loopt feilloos (Win2000/Win98SE/Linux door elkaar).
Wèl je clients goed configureren en indien nodig rebooten (Win98 bv).

Verwijderd

Topicstarter
Okeej

Ik heb die Win2000 internet optie geprobeert, maar t werkte niet. :?

Dus dan bij deze een Requestje..

Heeft iemand Wingate 2.x voor NT, die melding kreeg ik ook met installeren.

Of weet er iemand hoe ik hieraan kan komen??

Of die windows version omzeiler. daar had ik bij de software topic wat van gelezen.

Verwijderd

waarschijnlijk moet je hem nog bij administrator map in de config map moet je naar service gaan en daar moet je internetconnections sharing aan zetten en op automatisch

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 09:51 schreef Louike88 het volgende:
Okeej

Ik heb die Win2000 internet optie geprobeert, maar t werkte niet. :?

Dus dan bij deze een Requestje..

Heeft iemand Wingate 2.x voor NT, die melding kreeg ik ook met installeren.

Of weet er iemand hoe ik hieraan kan komen??

Of die windows version omzeiler. daar had ik bij de software topic wat van gelezen.
:Z

http://www.google.com misschien ?

:Z
Pagina: 1