corel linux

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
wie weet of er überhaupt een nederlandse versie van corel linux 2 is te downloaden en waar? En ondersteund ie alle hardware zoals ik hieronder heb beschreven?

Verwijderd

linux.corel.com

Je hebt redelijk standaard hardware; zou dus geen probleem mogen zijn.

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Corel ondersteunt wel al je hardware maar er zitten wat oudere onderdelen bij corel linux, waardoor je bijvoorbeeld niet de snelle 3d drivers van nvidia kan gebruiken.

Verwijderd

maar als ik jou was zou ik me er niet teveel in verdiepen; van Corel Linux komen geen nieuwe releases meer uit sinds ze dikke vriendjes zijn geworden met ms.. (het was toch al een flut distributie)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Op maandag 05 februari 2001 14:39 schreef botervloot het volgende:
van Corel Linux komen geen nieuwe releases meer uit sinds ze dikke vriendjes zijn geworden met ms..
Tja, ze hadden het geld van m$ nodig om te overleven :'(

En daarom zijn ze nu een beetje slaaf van m$ geworden :r

Verwijderd

corel linux is de enigste distro waar ik als newbie samba mee aan het werk kreeg.

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 22:02 schreef Manga het volgende:
corel linux is de enigste distro waar ik als newbie samba mee aan het werk kreeg.
Met corel kreeg ik 'm ook meteen aan de praat... naja, ik niet, corellinux doet dat helemaal zelf voor je :) (anyway, zo moeilijk is het onder andere distro's nu ook weer niet)

Erg jammer als dat project stil valt, corel linux is een zeer goede bedrijfsgerichte distributie

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:11

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

volgens mij perfect voor een workstation waar gewone (m$-"opgevoede") stervelingen achter kunnen werken....

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

Pagina: 1