Beste mensen,
Met mijn laserprinter wil ik iets afdrukken op kleine ronde etiketten.
De etiketten hebben de grote van een euro munt en zitten op rol, naar mijn weten zijn deze niet op vel te verkrijgen.
HP ondersteunt deze etiketten niet standaard en verder zoeken op de HP website en via Google heeft mij ook niet verder geholpen.
Graag zou ik willen weten of iemand hier ervaring mee heeft.
Kan ik hier op printen? Ik wil namelijk niet het gevaar lopen dat het binnenwerk van mijn printer straks compleet onder de etiketten zit.
Een optie is om deze horizontaal door mijn printer heen te sturen.
Een andere optie is om vanaf de rol stroken te knippen en deze op een a4 vel te plakken. Dit lijkt mij alleen zeer riskant i.v.m. lijm e.d. Is hier speciale lijm voor of iets dergelijks?
Graag zou ik dit uitvoeren zonder aanschaf van een labelprinter. Dit gezien dit hoogst waarschijnlijk een eenmalige actie is.
Iemand die mij kan helpen? Alvast dank!
Excuses voor de onduidelijke titel, zou dit aangepast kunnen worden?
Dank u!
Met mijn laserprinter wil ik iets afdrukken op kleine ronde etiketten.
De etiketten hebben de grote van een euro munt en zitten op rol, naar mijn weten zijn deze niet op vel te verkrijgen.
HP ondersteunt deze etiketten niet standaard en verder zoeken op de HP website en via Google heeft mij ook niet verder geholpen.
Graag zou ik willen weten of iemand hier ervaring mee heeft.
Kan ik hier op printen? Ik wil namelijk niet het gevaar lopen dat het binnenwerk van mijn printer straks compleet onder de etiketten zit.
Een optie is om deze horizontaal door mijn printer heen te sturen.
Een andere optie is om vanaf de rol stroken te knippen en deze op een a4 vel te plakken. Dit lijkt mij alleen zeer riskant i.v.m. lijm e.d. Is hier speciale lijm voor of iets dergelijks?
Graag zou ik dit uitvoeren zonder aanschaf van een labelprinter. Dit gezien dit hoogst waarschijnlijk een eenmalige actie is.
Iemand die mij kan helpen? Alvast dank!
Excuses voor de onduidelijke titel, zou dit aangepast kunnen worden?
Dank u!
[ Voor 5% gewijzigd door littledreamer op 09-02-2007 17:06 ]