[HP Laserjet 1160] Etiketten probleem

Pagina: 1
Acties:

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025
Beste mensen,

Met mijn laserprinter wil ik iets afdrukken op kleine ronde etiketten.
De etiketten hebben de grote van een euro munt en zitten op rol, naar mijn weten zijn deze niet op vel te verkrijgen.
HP ondersteunt deze etiketten niet standaard en verder zoeken op de HP website en via Google heeft mij ook niet verder geholpen.

Graag zou ik willen weten of iemand hier ervaring mee heeft.
Kan ik hier op printen? Ik wil namelijk niet het gevaar lopen dat het binnenwerk van mijn printer straks compleet onder de etiketten zit.

Een optie is om deze horizontaal door mijn printer heen te sturen.
Een andere optie is om vanaf de rol stroken te knippen en deze op een a4 vel te plakken. Dit lijkt mij alleen zeer riskant i.v.m. lijm e.d. Is hier speciale lijm voor of iets dergelijks?

Graag zou ik dit uitvoeren zonder aanschaf van een labelprinter. Dit gezien dit hoogst waarschijnlijk een eenmalige actie is.

Iemand die mij kan helpen? Alvast dank!

Excuses voor de onduidelijke titel, zou dit aangepast kunnen worden? :X
Dank u!

[ Voor 5% gewijzigd door littledreamer op 09-02-2007 17:06 ]

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-02 19:00

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Staat op het pak van de etiketten dat ze voor Laserprinters geschikt zijn? Heb wel een een stapeltje "sheets" van iemand gehad die geprint moesten worden door mijn Laserjet 4000. Wat blijkt, het waren gewoon doorzichtige velletjes die je tussen twee A4'tjes moet leggen. Ze gingen dus om de fuser heen draaien en er kwam een subtiel platic geurtje uit mijn printer ;)

...

• littledreamer
Basti504 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:18:
Staat op het pak van de etiketten dat ze voor Laserprinters geschikt zijn? Heb wel een een stapeltje "sheets" van iemand gehad die geprint moesten worden door mijn Laserjet 4000. Wat blijkt, het waren gewoon doorzichtige velletjes die je tussen twee A4'tjes moet leggen. Ze gingen dus om de fuser heen draaien en er kwam een subtiel platic geurtje uit mijn printer ;)
Nee het is gewoon een losse rol.
Hehe, vandaar dit topic, heb geen zin in die plastic lucht hier ;)

• littledreamer
Niemand hier die mij verder kan helpen?

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-02 19:00

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Je zou, aangezien het nog een "supported" printer is een mailtje naar HP sturen, kijken wat ze zeggen :)

...

• littledreamer
Basti504 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:58:
Je zou, aangezien het nog een "supported" printer is een mailtje naar HP sturen, kijken wat ze zeggen :)
Dit ga ik even doen.
Zodra ik een reactie heb laat ik het weten!

• littledreamer
Deze tip kreeg ik van HP
Avery

Bedankt voor je reacties Basti504

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

als het op een rol zit kun je er gevoegelijk vanuit gaan dat deze niet geschikt is, en zou ik het zeer zeker niet doen

daar komt bij dat als papier op een rol zit, gekruld word als je hem afsnijd. dat gaat vastlopen in een laser

mijn advies, niet doen.

Iperf

Pagina: 1