Binnen ons bedrijf werken we met Outlook 2003. Enkele collega's van me starten smorgens Outlook en werken de hele dag met applicaties die ze op fullscreen draaien. Nu heeft Outlook 2003 een optie om nieuwe mail berichten als "pop up" op je monitor aan te geven. Deze melding blijft echter korte tijd staan, een 30 tal seconden geloof ik.
Uiteraard wil het zo dat die collega's mail krijgen als ze niet op hun werkplekken zitten. De melding verdwijnt en is alleen in de system tray beschikbaar, maar vanwege het feit dat ze met full screen programmas werken zien ze niet dat er mail is.
Kortom: Is het mogelijk om het pop upje "Nieuwe mail etc" langer op de voorgrond te houden?
Ik heb al op GOT, Google en het register gezocht maar heb niets relevants kunnen vinden.
Wie helpt ons aan een oplossing?
Uiteraard wil het zo dat die collega's mail krijgen als ze niet op hun werkplekken zitten. De melding verdwijnt en is alleen in de system tray beschikbaar, maar vanwege het feit dat ze met full screen programmas werken zien ze niet dat er mail is.
Kortom: Is het mogelijk om het pop upje "Nieuwe mail etc" langer op de voorgrond te houden?
Ik heb al op GOT, Google en het register gezocht maar heb niets relevants kunnen vinden.
Wie helpt ons aan een oplossing?
[ Voor 15% gewijzigd door Arethusa op 09-02-2007 16:10 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs