[scanner] Epson Perfection V10 of Canon Lide 70

Pagina: 1
Acties:

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 23:21
Ben op zoek naar een scannertje. Na het fiasco met de Canon Lide 25 (zo'n beetje hun instapmodel, traag, scans met rare brede gekleurde strepen) wil ik een andere scanner gaan kopen. Ik heb veel reviews gevonden over de Lide 70 en die zijn over het algemeen wel positief, op een enkele na die geen zwart/wit scan kon maken zonder een hele regenboog aan kleuren mee te krijgen. Nou heb ik altijd begrepen dat het Lide-systeem met leds werkt en niet met een lamp en dat die wat minder goede kleuren zouden geven dan een lamp. In de diepte scannen, dus een voorwerp ipv een papiertje op de scanner, zou er niet mee gaan, maar dat ben ik ook niet van plan.
De Epson Perfection V10 is volgens mij wel een scanner met een lamp. Maar die is dan weer het instapmodel van Epson en die goedkoopste modellen ben ik toch wat huiverig voor. Ik heb niet echt reviews van de V10 kunnen vinden, misschien weten jullie er iets van?

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 23:21
Subtiel schopje.

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-01 16:50

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb sinds gisteren een Epson V10 en ik moet zeggen dat die scanner het helemaal is !
Nu moet ik wel zeggen dat ik geen ervaren scanner ben, maar vergeleken met andere scanners is dit toch wel een toppertje.

Mooie kleuren dankzij de CCD lens die er in zit en snel met scannen. Met een druk op de knop kun je je documente emailen, printen of direct een PDF van laten maken.

cybergamers.nl