mobo
asus p4pe-2x
sblive 1025
wil graag de hieronder afgebeelde card reader inbouwen
nu heb ik daar enkele vragen over.
http://cgi.ebay.nl/21in1-Panel-Black...QQcmdZViewItem
1 voor het aansluiten van de mic etc zijn er 9 stekkers.
tw 1 mic R 2 mic L
3 front L 4 front R
5 rear L 6 rear R
7 GND 8 Bass
9 center
Op het ogenblik is de cd aangesloten op sb kaart(cd in) Daarnaast heb ik nog een 2 uitgangen te DAT en AUX.
Nu weet ik ookdat sb geen stereo is
Vraag hoe sluit ik dit aan zodat ik aan de voorzijde de micr en koptelefoon kan gebruiken.(speakers wordt niet gebruikt)
Welke ingang moet ik hiervan gebruiken de AUX of DAT
2 Aansluiten firewire.
Op de genoemde card reader zit ook een firewire aansluiting kan iemand mij vertellen waar ik deze op mijn moederbord (asus p4pe-2x) moet plaatsen. Het zijn 6 stekkers tw blauw,groen,geel,bruin,wit en oranje
Ik zelf ben op zoek gegaan naar de handleiding van mijn mobo, maar kan deze niet vinden.
3 usb aansluiting is geen probleem.
gezocht op google manual asus p4pe-2x
asus p4pe-2x
sblive 1025
wil graag de hieronder afgebeelde card reader inbouwen
nu heb ik daar enkele vragen over.
http://cgi.ebay.nl/21in1-Panel-Black...QQcmdZViewItem
1 voor het aansluiten van de mic etc zijn er 9 stekkers.
tw 1 mic R 2 mic L
3 front L 4 front R
5 rear L 6 rear R
7 GND 8 Bass
9 center
Op het ogenblik is de cd aangesloten op sb kaart(cd in) Daarnaast heb ik nog een 2 uitgangen te DAT en AUX.
Nu weet ik ookdat sb geen stereo is
Vraag hoe sluit ik dit aan zodat ik aan de voorzijde de micr en koptelefoon kan gebruiken.(speakers wordt niet gebruikt)
Welke ingang moet ik hiervan gebruiken de AUX of DAT
2 Aansluiten firewire.
Op de genoemde card reader zit ook een firewire aansluiting kan iemand mij vertellen waar ik deze op mijn moederbord (asus p4pe-2x) moet plaatsen. Het zijn 6 stekkers tw blauw,groen,geel,bruin,wit en oranje
Ik zelf ben op zoek gegaan naar de handleiding van mijn mobo, maar kan deze niet vinden.
3 usb aansluiting is geen probleem.
gezocht op google manual asus p4pe-2x