Hallo, Scheer en foppe verkoopt nu een packard bell voor 499 euro. deze laptop is vrij minimaal in specificaties maar voor diegenen die alleen maar wat willen tekstverwerken en internetten prima bruikbaar. wat ik me nu afvraag: is dit de goedkoopste laptopaanbieding van nederland of bestaan er nog lagere prijzen voor splinternieuwe laptops? zo ja, waar/welke(liefst met lnks en mogelijk specs)? de packard bell heeft en celleronprocessor en 256mb geheugen en een 50gb harddisk. ben benieuwd of er nog eits goedkopers bestaat met soorgelijke/betere/slechtere specs maar iig wel nieuw. GRoeten, Dick
dat klopt maar:
- de pricewatch is niet zo overzichtelijk voor mij vanwege mijn blindheid
- de pricewatch bevat ook niet elk merk/type laptop dat in nederlad verkocht wordt en dus mogelijk ook niet de laagste prijs die in nederland voor een laptop wordt gevraagd. Groeten, Dick
- de pricewatch is niet zo overzichtelijk voor mij vanwege mijn blindheid
- de pricewatch bevat ook niet elk merk/type laptop dat in nederlad verkocht wordt en dus mogelijk ook niet de laagste prijs die in nederland voor een laptop wordt gevraagd. Groeten, Dick
Er is zo'n webshop (ben ff de naam kwijt) die heeft altijd drie artikelen in de aanbieding en ook zo af en toe een laptop voor 499,-
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Bij de MM hadden ze laatst een Haier voor 499,- met ook een Celeron dacht ik, maar wel met drie jaar garantie.
Waarom wil je zo graag de allergoedkoopste hebben? Heb je geen wensen als het gaat om kwaliteit, degelijkheid, toetsenbord, geluid, accuduur en -levensduur, garantie, service-organistatie, en dergelijke?
By the way, volgens je posthistory ben je al sinds vorige jaar bezig om te zoeken naar de goedkoopste laptop. Als je verder geen eisen hebt, koop er dan gewoon eentje.
By the way, volgens je posthistory ben je al sinds vorige jaar bezig om te zoeken naar de goedkoopste laptop. Als je verder geen eisen hebt, koop er dan gewoon eentje.
[ Voor 29% gewijzigd door Jazzy op 09-02-2007 15:17 ]
ik heb idd zo'n haier staan, perfecte laptop. maar het gaat mij erom het goedkoopste in kaart te brengen. zoals je zegt niets als kwalitiet levensduur telt daarbij mee. dus de allergoedkoopste laptop in nederland, is dat idd de packardbell of haier voor 499 euro of is er nog een goedkopere prijs? het gaat dus wel om nieuw verkochte laptops geen tweedehands. en ja ik heb daar nogaltijd geen heel duidelijk antwoord op. ecs heeft hele goedkope machines maar ik kan ze nergens meer vinden in nederland. electronicagigant reageert bijna niet op mails en verkoopt ze ook niet meer. onlinewarehouse.nl heeft ze wel verkocht maar is door een en ander aan problemen nogaltijd niet klaar met de uitlevering van een hele hoop van die dingen. maar er zullen vast wel meer adressen zijn die ecs of andere merken die bijna niemand kent leveren. en misschien wel onder 499 euro. dat wil ik dus heel graag te weten komen via dit topic. Dick
Beste dicksterk, dit is inmiddels al het zoveelste is dit het goedkoopste topic van je. De meerwaarde hiervoor op GoT is wat mij betreft niet aanwezig en daarom gaat hij dicht
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()