Remote desktop software

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een rdp programma die goed om kan gaan met 3d.
Het is de bedoeling dat over internet mensen mee kunnen kijken naar een 3d animatie. Hiervoor zijn dus zeker 20 fps voor nodig.

ik heb geprobeerd:
Radmin
Real VNC
My PC

Radmin ken ik van vroeger was ik zeer tevreden over, maar is niet echt gebruiksvriendelijk voor de klant. Het liefst heb ik dat ze kunnen kijken zonder software te installeren.
Real VNC ben ik zeer tevreden over. via IE (met java) kan je inloggen op de pc. helaas ik hiermee maar 2 fps ofzo.
My PC ziet er zeer proffecioneel uit netjes met uitnodiging via emails en alles, maar is ook niet snel genoeg.

Weet iemand er 1 die redelijk snel is, maar wel de kleuren behoud. Dus niet met 1 komen die heel snel is maar wel met 16 kleuren.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zullen we eerst beginnen met je bandbreedte?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb een hoop programma's gebruikt voor van afstand benaderen. VNC, Dameware, Microsoft Terminal Server en LogMe In maar geen van allen kan dat, domweg omdat (het protocol) daar niet voor gemaakt is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Remotely Anywhere zou een optie kunnen zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe de prestaties zijn met de eisen die je stelt, maar het valt te proberen.

http://www.remotelyanywhere.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Falcon schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:13:
Zullen we eerst beginnen met je bandbreedte?
ok sorry we hebben hier een 8/1 verbinding lijkt me goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 17:23
voor windows xp systemen... Gebruik extern bureablad. Werkt perfect is snel en ik kan zelfs gamen via deze radmin.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:20
Het lijkt me vrijwel onmogelijk om met die 20fps te gaan halen via remote....
Waarom niet de animatie opslaan als een "standaard" formaat en via 't web ter beschikking te stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

muppet99 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:19:
voor windows xp systemen... Gebruik extern bureablad. Werkt perfect is snel en ik kan zelfs gamen via deze radmin.
Vind je het erg als ik dat niet geloof? Extern Bureaublad via het RDP protocol heeft al moeite met een paar plaatjes in een web pagina :D

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:16:
[...]

ok sorry we hebben hier een 8/1 verbinding lijkt me goed dus.
Dat zal je nog vies gaan tegenvallen helemaal wanneer je het hebt over mensen (meervoud) die gelijktijdig van jou verbinding willen downloaden.

Afhankelijk van wat precies je doelstelling is kan je eens kijken naar een multicast oplossing (http://en.wikipedia.org/wiki/Multicast) waarbij je desktop als video gestreamt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
muppet99 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:19:
ja klopt deze werkt perfect, maar deze heeft helaas de functie de user uit te loggen waarbij je inlogt.

Ben 2 details vergeten te vermelden.

moet een View only mode inzitten.
User moet niet uitloggen als er geconnect wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Gunner schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:20:
[...]

Vind je het erg als ik dat niet geloof? Extern Bureaublad via het RDP protocol heeft al moeite met een paar plaatjes in een web pagina :D
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je instellingen. Stel de client in dat hij een minimale bandbreedte krijgt van 10MBit, en het lukt. Ik bekijk ook op die manier films vanaf de server. Geen problemen hier.

Voor je probleem dat hij afmeld:
http://sig9.com/articles/concurrent-remote-desktop

[ Voor 8% gewijzigd door bartgabriels op 09-02-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Gunner schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:20:
[...]

Niet zo snel oordelen jij !
Misschien heeft hij het wel over patience >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RolfLobker schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:21:
[...]

Dat zal je nog vies gaan tegenvallen helemaal wanneer je het hebt over mensen (meervoud) die gelijktijdig van jou verbinding willen downloaden.

Afhankelijk van wat precies je doelstelling is kan je eens kijken naar een multicast oplossing (http://en.wikipedia.org/wiki/Multicast) waarbij je desktop als video gestreamt word.
met het mensen gedeelde bedoelde ik niet echt iets, was meer dat er verschillende gebruikers zullen zijn. niet meerdere tegerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Snelste remote protocol is afaik Citrix ICA. Daar kan ik met 20~30FPS zelfs een filmpje bekijken met 512kbit bandwith. (800x600 filmpje in een 1024x786 scherm)

Je moet er wel een server voor opzetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Madshark op 09-02-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Madshark schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:23:
Snelste remote protocol is afaik Citrix ICA. Daar kan ik met 20~30FPS zelfs een filmpje bekijken met 512kbit bandwith. (800x600 filmpje in een 1024x786 scherm)

Je moet er wel een server voor opzetten.
Hoe een server opzetten ??

Dat er software geinstalleerd wordt onze medewerkers is niet erg (server software dus), maar er moet daarvoor geen client software nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GoToMyPC is van citrix bedoel je die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:20
www.citrix.com (goed maar niet goedkoop :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
RDP + http://sig9.com/articles/concurrent-remote-desktop ;) (ik heb mijn post van hiervoor ge-edit) maar toen stonden er al reply's naast. Voor het geval je dit niet gezien had, ff herhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ook deze gevonden :)
http://www.netviewer-benelux.com/index.jsp

wat ik er over lees lijkt wel goed, maar moet op hun contact wachten voordat ik het kan proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bartgabriels schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:37:
RDP + http://sig9.com/articles/concurrent-remote-desktop ;) (ik heb mijn post van hiervoor ge-edit) maar toen stonden er al reply's naast. Voor het geval je dit niet gezien had, ff herhalen)
niet gezien idd thanks
Pagina: 1