Toon posts:

[XP] Windows hangt bij booten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb een probleempje met mijn PC, als ik mijn PC opstart krijg ik, net zoals iedereen die Windows XP heeft, een zwart scherm met het Windows logo erop met een laad balkje. Het probleem is dat ie daar op blijft hangen ;( en pas na tig keer normaal opstart en verder gaat naar het gebruikers menu. Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt

Verwijderd

bootvis runnen en kijken wat zoveel tijd in beslag neemt; spyware scannen; usb devices eruit halen. CDROM drives legen.

Je kunt veel doen ;) begin hier al mee >:)

Verwijderd

Topicstarter
het is niet eens het tijd in beslag menem, als je niet reboot blijft ie desnoods de hele dag zo gaan, maar bedankt,, andere suggesties?

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:46
Is dit een verse installatie? Is het gekomen nadat je hardware of software heb toegevoegd? Start hij wel op in SafeMODE?

Stay safe

Verwijderd

Heb je "systeemherstellen" in je windows? Dan opstarten in veilige modus en het systeem terugzetten naar het laatste herstelpunt.

Verwijderd

Topicstarter
oke, Windows staat er nu 2 jaar op ofzo, ik probeer even wat dingen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lijkt me dat je hier eens een kijkje moet nemen Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Maar die had je zelf vast en zeker over het hoofd gezien ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, behoorlijk, sorry
Pagina: 1