Toon posts:

Voorbereiding installeren nieuw Mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga straks een nieuw Mobo installeren. Is er een bepaalde volgorde die ik moet aanhouden? Het is een Asus CUSL2. Er is een nieuwe BIOS voor. Moet ik deze eerste flashen voordat ik Win98SE ga installeren? Verder zou ik graag weten of ik (buiten de standaard settings) nog iets in m'n BIOS kan aanpassen dat het installeren beter laat verlopen.

BvDank!!!

Systeem wordt:
Asus CUSL2/ P3-733(133)/ 128MB(PC133)/ Seagate Barracuda-II

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Het kan zijn dat je windows opnieuwe moet installeren,als je conflicten hebt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik ben net van plan een nieuw mobo te kopen.
Zit nog te twijfelen tussen de CUSL2 en 2-c.

Waarom heb jij voor de 2 gekozen?

Verwijderd

ik heb ook een CUSL2 gekocht! ik heb hem genomen omdat hij net zo duur was maar er wel alvast een AGP pro port op zit........mooi voor de toekomst. AGP POR sleuf is voor videokaarten die meer stroom trekken is mij vertel. Als je er trouwens een AGP kaart in prakt dat schakeld dat onboard shit vga vanzelf uit!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
juist gelijk hebben jullie
CUSL2 RULES !!!
ik heb er ook een en bevalt prima die agp on board is no problemo gaat inderdaad vanzelf uit als je agp kaart plaatst.

Euh even om je vraag te beantwoorden
gewoon alles aansluiten op mobo en win98 installeren en dan bios flashen. mocht er iets niet kloppen als je je bios eerst flashed dan weet je niet waar het aan ligt met standaard bios moet het geen prob zijn.
Trouwens een aanrader is W2k, het is stabieler en aller wordt zonder problemen herkend. Oh ja www.CUSL2.com voor al je vragen en antwoorden
Doei en overclock ze alleen jammer dat je een 133 MHz hebt gekozen, iets minder over te klokken (net zoals ik PIII-EB 600@720 - 1,70v)