Toon posts:

NZBPerl 0.68 op Openslug 3.10 Beta

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zins enige tijd heb ik mijn NSLU2 voor zien van Openslug 3.10 beta.:)

Na alles aan de gang te hebben gekregen heb ik probeert om NZBperl aan de praat te krijgen. Na het installeren van alle benodigde perl modules (waar onder de Scalar::Util - maar daar zo meer over), liep ik uiteindelijk stuk op de XML::DOM module. Hier bleek geen package voor te zijn in de standaard feeds van ipkg voor Openslug 3.10. Ook andere feeds bleken hier geen antwoord op te hebben. :(

Geen probleem zou je denken, ga gewoon verder met CPAN :P Zo gezegd, zo gedaan en na het cmd:

perl -MCPAN -e "install XML::DOM"

begon perl ook vrolijk met het inelkaar knutselen van XML::DOM *O* alleen na een paar minuten had ik toch echt te vroeg in m'n handen gewreven en begon cpan te klagen over een undefined function Scalar::Util::Blessed. -O-

Als ik mij niet vergis, zou blessed opgenomen moeten zijn in de Scalar::Util module. Helaas blijkt het ook niet te helpen om de blessed functie werkende te krijgen via een CPAN install, aangezien hij dan exact de zelfde melding geeft als bij de XML::DOM install.

Dus mijn vraag is eigenlijk gewoon of iemand hier ervaring mee heeft ?

(sorry voor de lange post :$)

Verwijderd

Urgh, ik heb laatst ook nog met nzbperl proberen te klooien, maar dat ding wil niet verder komen dan iets van 100 kb/s, om de een of andere reden. Gebruik ninan (volledig in java geschreven, en complete controle via browser), of hellanzb (iets spartaanser), die werken beide beter imho.

Trouwens, zolang is je post ook alweer niet, ik had liever gezien dat ie wat langer was en ons uitlegde wat NSLU2 en Openslug waren, maar Google deed gelukkig ook nog dat waar ie voor gemaakt is.

Verwijderd

Topicstarter
Ging er eigenlijk een beetje vanuit dat het algemeen bekend was :P Maar het gaat ook niet echt om de NSLU2 zelf (of Openslug), maar meer om Perl in dit geval.

hellanzb en ninan zijn inderdaad goeie opties. Ben alleen bang dat ze een te grote memory footprint zullen hebben. De NSLU2 heeft namelijk maar 32Mb aan ram.

Nextor, weet jij ongeveer wat de memory footprint zou zijn van hellanzb en ninan ?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

hellanzb valt ook heel erg mee.
gewoon parren en rarren of uitzetten OF niet tegelijk met het dowloaden laten doen.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?