Toon posts:

C&C Red Alert 2 Online

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik wou graag C&C Red Alert 2 nog eens online spelen.
Nadat ik deze heb geinstalleerd en naar internet ga in het spel dan zegt die dat ik moet updaten.
Dit werkt allemaal hij download hem en installeert. Maar als ik na de patch een nieuwe account wil aanmaken dan zegt die "cannot connect to westwood online"

Bij de eerste keer vraagt de firewall om toestemming dit accepteer ik dan zodat hij de patch kan downloaden. Maar ook als ik de firewall uitzet kan hij geen verbinding maken.

Zijn de servers van dit spel soms offline? Bij Yuri's revenge werkt het ook al niet, ik heb beide spellen orgineel met serial.

wie kan mij helpen?

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:03
Ik weet alleen dat de Westwood Online server gewoon online zijn en goed worden onderhouden, zelfs de servers van Red Alert 1 draaien nog.

Dat helpt je niet echt veel maar nu weet je iig dat het probleem aan jou kant ligt, ik krijg gewoon verbinding met WO (RA2).

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 22:07
Probeer is de firewall uit te zetten, en probeer dan of je kan connecten.Als dat lukt dan weet je zeker dat het niet aan je firewall ligt.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Verwijderd

Als je de standaard XP firewall gebruikt zou je direct een melding moeten krijgen dat het programma probeert om verbinding met i-net te krijgen en of je dat wil toestaan.

Verwijderd

Gister het spel gekocht, en exact hetzelfde probleem als de TS. Haalt Westwood de registratie servers er niet na zoveel jaar uit? M'n broer heeft wel een account en kan nog steeds online spelen, dus de speel servers liggen er niet uit. Is er een oplossing voor dit probleem? :)