Draai nu al een tijdje op Vista x64 Business Edition. Netjes alles geinstalled, ATi Catalyst drivers met x64 support e.d. Draait allemaal prima, echter wanneer ik in PowerDVD 7.2 Ultra een DVD simpel wil gaan afspelen, speelt ie deze af met 2 a 3 fps per seconde. En stopt er na 10 sec. mee!
Wanneer ik ditzelfde doe met Windows Media Player 11, dan geeft deze aan dat de kleurendiepte en de resolutie niet goed zijn en dat ik deze moet veranderen
(1280x1024 @ 32-bits op een ATi Radeon X1900XTX) Ligt dit aan de Catalyst drivers, wellicht aan de overlay controls?
Wie heeft dezelfde problemen met DVD's afspelen (kon er @ GoT nog niets over vinden?) Tevens heb ik ook geen DD 5.1 geluid met mijn Creative Audigy 2 ZS was ook normaal dacht ik? En is een partitie wel benaderbaar onder XP, maar niet onder Vista. Kortom Vista is leuk, maar als alles nou s direct werkt
Iemand die me kan helpen
Wanneer ik ditzelfde doe met Windows Media Player 11, dan geeft deze aan dat de kleurendiepte en de resolutie niet goed zijn en dat ik deze moet veranderen
Wie heeft dezelfde problemen met DVD's afspelen (kon er @ GoT nog niets over vinden?) Tevens heb ik ook geen DD 5.1 geluid met mijn Creative Audigy 2 ZS was ook normaal dacht ik? En is een partitie wel benaderbaar onder XP, maar niet onder Vista. Kortom Vista is leuk, maar als alles nou s direct werkt
Iemand die me kan helpen