Toon posts:

[Groupwise] Afspraak annuleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in Groupwise een afpraak maak loopt alles goed (verzenden, ontvangen, ontvangstbevestiging, accepted, declined, zichtbaar in de kalender), maar wanneer ik als afzender de afspraak wil annuleren nadat de ontvanger geaccepteerd heeft krijgt hij daar geen bericht van.

Annuleren doe ik vanuit 'sent items', ik selecteer de afspraak en klik 'delete item from all mailboxes' met als commentaar bvb. 'cancelled'. Bij Tools - Options - Send - Appointment staat een 'Return Notification' bij Opened, Accepted en Declined - Mail Receipt.

In de Help staat het volgende:
To cancel an appointment

You can cancel an appointment only if you scheduled it or if you have the necessary Proxy rights to the scheduler's Mailbox.

-Click the Sent Items folder in the Folder List.
-Click the appointment you want to cancel.
-Click Edit > Delete.
-If the original appointment was an auto-date appointment, click This Instance or All Instances.
-Click All Mailboxes > OK.
Is dit een bug, ligt het aan een instelling, moet het op een andere manier of is dit alleen mogelijk bij een afspraak die nog niet geaccepteerd is? Gotters die Groupwise hebben kunnen het op een gemakkelijke manier proberen door een afspraak naar zichzelf te sturen, ik ben benieuwd of het bij jullie werkt.

Alvast bedankt! (de Groupwise versie is 7.0.1.364)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 11:48 ]

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Dit zou inderdaad gewoon moeten werken, onafhankelijk van je settings. Heb je het probleem bij elke gebruiker? Weet je zeker dat diegene geen rule heeft die de 'cancelled' message naar een sub-folder verplaatst?

Je zou ook GW7.0.1 IR 1 kunnen proberen.