Toon posts:

WarCraft 3 VS Emperor: Battle for Dune......

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Blizzard's WarCraft III: Reign of Chaos
Westwood Studio's Emperor: Battle for Dune

Aangezien ik een Blizzard fan ben zal ik mijn mond houden maar wat vinden jullie ervan? Welke spel zal beter zijn qua gameplay, graphics, muziek en welke spel denk je dat het meest verkocht wordt?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mijn voorspelling: Beide floppen, doordat ze beiden 2 jaar worden uitgesteld.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

mister ik krijg kabel soon waar heb jij het over ?
vorig jaar rond kerst wist je pas van dune3 emperor af en nu is het in 1 keer dat dat het 2 jaar duurde ? kom op zeg dat is logica van niets.

maar goed ik zal waarschijnlijk voor beide spellen gaan. gewoon om het feit dat ik toch niet kan kiezen. Ik zal natuurlijk eerst wel even de kat uit de boom kijken voordat ik ze koop.
Dune3 zal qua muziek uitblinken
war3 zal qua gameplay & graphics uitblinken
dat is mijn mening. Dune3 muziek vanwege dat bij vorige delen de muziek ook vrij goed was. war3 gameplay & grapics omdat ze veel ervaring met balancen hebben van starcraft en de grafische engine is langer getest en bijgeschaafd dan dune3.

[edit vergat wat dingtjes te noemen]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

hmmm eerlijk gezegd denk ik dat dune3 meer jeugdsentiment teweeg zal brengen dan starcraft 3.

Maar wat de engines betreft: daar durf ik nix over te zeggen, maar ik ben het wel eens met het muziek argument van knightofn1!
Ik had best wel lang intens Dune2 gespeeld, en tig keer uitgespeeld voor alle 3 de houses, maar toen ik Dune2000 had geleec... ik bedoel... gekocht, en toen ik die ouwe deuntjes weer terughoorde sprongen de tranen in mijn ogen :'( en liep het water me in mijn mond :9~...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Geen idee.. Nog geen van beide gespeeld.

Persoonlijk vind ik dat Westwood heel de Command & Conquer reeks verneukt met al die uitbreidingen en vervolgen. Ze lijken allemaal op elkaar en zijn niet echt superstrategisch.. Vind ik..

Warcraft II heb ik helemaal stuk gespeeld. Ook StarCraft was super. Dus heb ik meer vertrouwen in WarCraft III.

Zowiezo vind ik dat Blizzard voortreffelijke games maakt. Ik kan geen game verzinnen van Blizzard dat niet goed was. Zelfs toen ze Silicon & Synapse heette maakte ze toffe games.

Verwijderd

De filmpjes van WarCraft III zagen er wel leuk uit maarja wat zecht dat. Van Dune 3 heb ik nog niet al te veel van gezien, maar Dune 2 heb ik zeker een maand of 8 gespeeld op mijn oude 468 (Dat ware de tijde :))

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03-2018
Warcraft III en Dune III zullen allebei heel goed zijn. Het ene is in het verleden en het andere in de toekomst. Jaren geleden waren Warcraft I en Dune II er op hetzelfde moment en ik speelde ze beiden. Het enige wat miste aan Dune II was netwerkondersteuning, maar bijna niemand had toen natuurlijk een netwerk. Blizzard en Westwood zijn gewoon beide top!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

warcraft 1 kwam ietsje later als dune 2.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb nog geen idee.. maar ik ga ze iig allebei spelen... en ik neem aan met HEEL veel plezier ;)...

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dune heb ik nog nooit gespeeld, Warcraft I & II wel, dus WarCraft III ga ik zeker kopen, Dune niet.

• thunderbird2k
  • Laatst online: 23-03-2018
Het klopt dat warcraft ietsje later uit was dan dune 2, ik speelde dune2 niet vanaf het begin, speelde het vanaf mijn 386 of vanaf mijn 486. (Toen dune2 net uit was, speelde ik denk ik nog duck tales en keen.)

Verwijderd

ik ben nu 14 en ben toen ik begon met pc's bij een oom van mij toen ik 6 was dune 2 gaan spelen dat spel is inderdaad heeeeel vet ik vond dune 2000 ook wel mooi maar ik heb warcraft en starcraft toch met meer plezier gespeeld ik ga ze zeker allebei spelen en maybe orgineel kopen ligt eraan hoe ze online zijn

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 05 februari 2001 15:19 schreef Aresje het volgende:
ik ben nu 14 en ben toen ik begon met pc's bij een oom van mij toen ik 6 was dune 2 ...
Lees tekens en HOOFDLETTERS maken je teksten een stuk leesbaarder. Dit leest nogal moeilijk. Alvast bedankt :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Simkin
  • Laatst online: 10:40

Simkin

Bzzzzz

Blizzard de top qua 3D animatie in mijn ogen, Westwood de top in dune-alike spellen.

ik denk dat beidden spellen een gigantisch success gaan worden als ze niet vergetem om te PR-en :)

ik weet dat ik er op sta te wachten :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb DuneII ook ontzetten veel gespeeld. Echt 6 keer uitgespeeld met alle huizen.

Dune2000 vond ik ook wel goed, alleen wat traag. Multiplayer is hij ook lachen.

Ja, dune rules en dat zal het blijven doen voor mij. HOe vaak ze hem ook remaken.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aangezien Blizzard de ene hit na de andere hit scoort en Westwood na C&C eigenlijk geen nieuw origineel spel heeft gemaakt (en qua AI nooit iets heeft gemaakt), durf ik mijn geld wel te zetten op WCIII

Deze post is erg kort door de bocht, maar TS, Dune2000 etc waren wel zo slecht, dat ik het zonde van mijn coaster vond.

Verwijderd

Dune wordt het vast aangezien de boeken ook rulden en dune 2 beste spel ooit was :)

Verwijderd

hmmmmmm, goeie vraag!

WC I en II heb ik kapot gespeeld, vooral met een null-modem kabeltje tegen een vriend van mij.

Dune 2 ook met alledrie de Houses 3* uitgespeeld.

Beide spellen hebben voor mij veel nostalgie, vooral devastator (D2) en de katapults (WCII).
( en wie herinnert zich de texten: "sire?", "why do you keep touching me!!" (knight) en "make it quick" (warlock??)).

Maar goed.

Ik betwijfel of die WC3 interface nou echt zo geweldig wordt. Strategisch gezien dan.

Ik vond D3 er daarentegen er "clean" uitzien, hetgeen de speelbaarheid ten goede komt IMHO.

Ben benieuwd. Kat uit de boom kijken is mijn devies.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:22
De Intro van emperor ziet er zeker goed uit. Het spel is ook al te downloaden, waar zeg ik niet. Maar ik ben fan van allebei dus ik zal en emperor kopen en warcraft 3.

emperor komt in ieder geval deze zomer uit. versie 1.0 is al klaar dus...

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Emperor ligt over 2 weken al lang in de winkel :)

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 13:58 schreef MagicTempest het volgende:
emperor komt in ieder geval deze zomer uit. versie 1.0 is al klaar dus...
wtf? 14 juni hoor, dat is volgende week!

Verwijderd

Tja Dune 3 is er binnenkort al, War3 zal nog wel tot de kerst duren ( :( ).

Ik denk dat WarIII leuker zal zijn op het gebied van gameplay, vooral omdat het origineler zal zijn dan Dune, wat toch de echte C&C style aanhoudt.

Over graphics kan ik niet echt iets zeggen, ze zien er beiden goed uit op de screenies, maar pas als ik ze beiden op mijn eigen moni zie kan ik een keuze maken.

Ik ga ze zeker allebei uitproberen want het is een lange tijd geleden dat ik een goede RTS heb gespeeld...

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:57

^^0nMe

Got Babana's?

Warcraft 2 heb ik ook doodgespeeld,
maar ik denk dat ze het allebei goed gaan doen, alleen WC3 komt volgens mij een stuk later uit dan dune.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• qless
  • Laatst online: 17:09

qless

...vraag maar...

Ik heb nu net gisteren emperor zitten spelen - GAAAAF...graphics maar ook gameplay zijn echt goed!

Warcraft vind ik niet lekker spelen (I dan) door de manier van scrollen etc...

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Ik ga ze in ieder geval allebei uitchecken

ik heb wel al een filmpje gezien met de "ingame grafix" van Emperor: BFD (want zo heet het spel en geen Dune3) en die zagen er botergeil uit (exuseer het taalgebruik) dus zal die denk ik wel kopen.

Van Warcraft 3 heb ik nog niet veel gezien maar zal zekerz een topper worden aangezien ik starcraft 3 x kapot heb gespeeld

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

ALs ik het goed begrijp is dit appels met peren vergelijken? |:(

Dune is toch weer standaard RTS terwijl Warcraft 3 de eerset RPG/RTS gaat worden?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
WarCraft II is voor mij op afstand de beste RTS ooit, heb nooit iets aan die Westwood spellen gevonden.

Komt bij dat Blizzard mij nog NOOIT heeft teleurgesteld, en daarin zijn ze uniek. Dus WarCraft III voor mij, duidelijke zaak. Als hij nou maar eens uitkwam...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:22
Op vrijdag 08 juni 2001 15:46 schreef qless het volgende:
Ik heb nu net gisteren emperor zitten spelen - GAAAAF...graphics maar ook gameplay zijn echt goed!

Warcraft vind ik niet lekker spelen (I dan) door de manier van scrollen etc...
Ik heb ook emperor, maar als ik in het menu kom is het niet leesbaar, allemaal gare kleurtjes. weet jij wat ik hier aan kan doen?? of kan je me mischien de emperor.exe mailen???

magictempest@hotmail.com

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Denk dat het allebei nix wordt. Het zullen best goede games worden, maar de houdbaarheid van de voorgangers zal nooit gehaald worden. 3D RTS-games als Dark Reign 2 waren ook zeer goed in elkaar gezet, maar ik denk dat de gamer er te snel op uitgekeken raakt. RTS moet denk ik in 2D. Over Warcraft twijfel ik nog, het ligt eraan of ze er ook een beetje RPG instoppen. Als dit gebeurd kan het nog wel wat worden denk ik, maar dan nog zal het nooit zo verslavend worden als Warcraft 2 en bijvoorbeeld Baldur's Gate.

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 17:17 schreef ecteinascidin het volgende:
Aangezien Blizzard de ene hit na de andere hit scoort en Westwood na C&C eigenlijk geen nieuw origineel spel heeft gemaakt (en qua AI nooit iets heeft gemaakt)
Wacht maar tot Renegade uitkomt! Ik denk dat dat een grote hit gaat worden!

Verwijderd

Dune 1 was goed, dune 2 was echt werelklasse, daarna is westwood in de war geraakt C&C deel 1 ging nog wel, en red alert was ook leuk, daarna was het echt shit, RA2 is dan beter als Tib Sun maar het blijft klote. Tussendoor nog dune 2000 uitgebracht...na ja was gewoon dune 2 maar zonder nostalgie, ik hoop en ik denk ook dat dune 3 er goed uitziet maar qua game weer dune 2 is en dus niets nieuws. Warcraft 1 en 2 waren gewoon buitengewoon goed
Pagina: 1