Toon posts:

keyboardset vervangen op nieuw aan te kopen laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een laptop kopen op lahoo.de, (scheel toch 600 euro in vgl met een dell van bijna dezelfde kwaliteit), alleen wil ik geen duits intern toetsenbord
ik heb hen gemaild of ze er een belgisch kunnen instoppen maar voorlopig nog geen antwoord (denk dat het toch niet mogelijk zal zijn)

nu is mijn vraag, kan je die toetsen er zelf uitprutsen en vervangen én waar kan je eventueel laptop toetsenbordset kopen voor belgisch azerty? (of kan je mss die van één of ander gewoon flat toetsenbord gebruiken, zoals bv cherry of logitech ultra flat x)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Denk dat dat lastig wordt. Zowiezo moet je dan een origineel keyboard van de originele fabrikant vinden. Eenvoudiger is misschien stickers of even de belangrijkste toetsen omprikken en in Windows de keyboard layout anders instellen.

Een flat keyboard werkt niet. Ander keyboard meestal wel maar dat is afhankelijk van de fabrikant hoe makkelijk of moeilijk het is.

Verwijderd

Topicstarter
omprikken = gewoon een per een uithalen en van plaats wisselen, zoals je kan op een gewoon toetsenbord?

zou je ergens stikkertjes kunnen vinden?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53
Ik zou het niet proberen. Er zijn ook nog wel andere laptops neem ik aan van andere merken die ook bijna dezelfde specs hebben. Verder zou ik ook ff in je post zetten wat de hardware en typenummers van de 2 laptops zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op lahoo.de kan je zelf je laptop configureren
je hebt er voor 1800e incl zendkosten een 7950gtx, met 2gb ram, 1900*1200 scherm, etc

Verwijderd

Topicstarter
hier klein testje (en van waar ik de link ken)

http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=63417
Pagina: 1