[E-dentify] Niet bereikbaar, geld kwijt?

Pagina: 1
Acties:

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:38
Beste GoTters,

eind vorig jaar heb ik bij E-dentify Internet Diensten voor 22 euro een domein aangevraagd, in combinatie met een hostingpakket.

Deze is toen niet opgeleverd, ondanks dat ik betaald heb en mijn SIDN formulier opgestuurd heb.
De laatste tijd heb ik nog meer dingen te doen dus het was er een beetje bij ingeschoten, maar ik heb halverwege januari dit jaar een support ticket geopend, waarin ik mijn probleem uitleg, en de heer Paul Singlesma reageert hierop door te vragen om een bewijs van betaling (wat toch wel duidt op de zaken op orde hebben aan hun kant..). Deze voeg ik toe als een screenshot, waarna gevraagd wordt wat mijn betalingskenmerk was. Dit is voor zover ik weet bij de Rabobank niet te zien, wat ik ook dan ook zeg.

Hierna wordt er niet meer gereageerd.

Vanochtend heb ik

- een subtiel kickje gegeven in het support draadje.
Hier kan ik redelijkerwijs ook niet van verwachten dat hier op gereageerd wordt.
- geprobeerd te bellen, zowel mobiel als via het vaste nummer.
Ten minste een nummer had volgens mij bereikbaar moeten zijn...

Ben ik opgelicht door E-dentify?
Aan de ene kant kan ik mij dit niet voorstellen, ik heb al een host bij hen lopen, die sinds een jaar of 2 prima functioneert. Ik begrijp dat een ' budgethosting' , zoals ze zichzelf plegen te noemen, niet het geld voorradig heeft om een volledig callcenter op te zetten, maar dat wil toch ook niet zeggen dat je totaal niet bereikbaar bent?

[ Voor 5% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-02-2007 11:13 ]

There is no replacement for displacement!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
E-Dentify word gerunt door een scholier, ik zou dus afwachten aangezien hij geen tijd heeft om te reageren onder schooltijd :')

Zoek op ispam.nl of webhostingtalk.nl maar eens naar ervaringen met dit bedrijf

• _eXistenZ_
Vrijdag 3 November 2006 :: 5:11 pm door Arnout Veenman

Afgelopen week bereikte via de comments ons een bizar verhaal. Een klant van E-Dentify merkt dat e-mail vanaf E-Dentify bij bepaalde ISP’s niet meer binnenkomt. Dus deze neemt contact op met E-Dentify, gezien er mogelijk sprake is van een blacklisting. Echter ontkent E-Dentify dat en er ontstaat een discussie over de kwestie. Waarna de klant op een publiek forum de kwestie voorlegt om zo alsnog het probleem op te lossen.

Daarom sluit E-Dentify de website van de klant af en wordt de toegang tot de totale dienstverlening voor de klant geblokkeerd, enkel omdat deze zich kritisch uitlaat over E-Dentify en volgens E-Dentify een e-mail wisseling online zou hebben geplaatst. Dit is ook in de comments bevestigd door E-Dentify:

Wat echter de druppel was voor ons, is dat hij complete logs ging posten op fora van support uitwisselingen tussen ons en hemzelf, iets wat valt onder briefgeheim en wat wij niet op publieke fora wensen te vinden, overigens ging dit om een probleem met Email.

Klanten mogen hun ervaringen best publiek posten, goed of slecht, maar complete mailwisselingen gaat ons gewoon veel te ver.
Hmm, interresante ontwikkelingen...

Verwijderd

Als je de zoek opdracht 'e-dentify ervaringen' door Google heen haalt, dan zal je veel duidelijk worden denk ik.

Ik ben zelf geen klant bij hun (of ooit geweest), maar Google zegt meer dan genoeg.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:08
Ik heb ook webhosting bij E-dentify en ben er best tevreden over hoor. Support is ook wel goed :)

Maar euhm. Je betalingskenmerk kun je bij de Rabobank echt wel zien hoor. Ik vraag me nu dus af of je zelf niet verkeerd zit :)

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:21
Toevallig werk ik bij E-Dentify. Als even je ticket nogmaals omhoogschopt, dan zal ik er zsm even naar kijken. Denk dat er wat misgegaan is of dat je de betaling onder verkeerde omschrijving is overgaan.

• _eXistenZ_
Hij is atm omhoog gekicked, ticket ID QXA-591603.

(Overigens snap ik best dat het als scholier / student moeilijk is een full fledged internethosting bedrijf te runnen, maar nu was ik et een beetje zat -->topic op GoT ;))

/edit

Mijn betalingskenmerk moet ik vanmiddag dan nog even naar kijken als ik een raboreader bij de hand heb, maar ik zag et pas niet staan, er was ook geen link om op te klikken ofzo om alsnog mijn betalingskenmerk te zien)

[ Voor 47% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-02-2007 11:27 ]

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 20:50
_eXistenZ_ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:24:
Hij is atm omhoog gekicked, ticket ID QXA-591603.

(Overigens snap ik best dat het als scholier / student moeilijk is een full fledged internethosting bedrijf te runnen, maar nu was ik et een beetje zat -->topic op GoT ;))

/edit

Mijn betalingskenmerk moet ik vanmiddag dan nog even naar kijken als ik een raboreader bij de hand heb, maar ik zag et pas niet staan, er was ook geen link om op te klikken ofzo om alsnog mijn betalingskenmerk te zien)
Ik heb al een jaar geen Rabobank rekening meer maar volgens mij moest ik altijd met mijn muis cursor boven de transactie gaan staan en dan kwam de rest van de info er bij te staan. Geen idee of dit nog zo is aangezien de website al eens is verbouwd en dit voor mij meer dan een jaar geleden is. :)

[ Voor 0% gewijzigd door s_schimmel op 09-02-2007 16:37 . Reden: spelfout ]

• nautaonline
Als het goed is heb je nu je inloggegevens. Domein is morgenochtend online.

Deze klant had geen betalingskenmerk meegegeven, waardoor de betaling niet verwerkt is. Het hele probleem lag hem dus hieraan.

• _eXistenZ_
Mja dan zal ik wel eerst een Windows / IE bak moeten opzoeken :P

/edit

Niet meer nodig.

Zoals jullie zien, is E-dentify behoorlijk vlot met zaken als je ze maar kan bereiken.
Het zou mooi zijn als er een telefoonlijntje kwam zodat dit mogelijk was, maar E-dentify is geen oplichtersbende.

Bedankt Nauta :)

[ Voor 71% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-02-2007 11:50 ]

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:01
En volgende keer op je betalingskenmerk letten :+

• _eXistenZ_
Carpento schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:51:
En volgende keer op je betalingskenmerk letten :+
Oh durf je dat niet te zeggen op MSN soms :P

• nautaonline
_eXistenZ_ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:46:

Het zou mooi zijn als er een telefoonlijntje kwam zodat dit mogelijk was, maar E-dentify is geen oplichtersbende.

Bedankt Nauta :)
Telefoon staat bij mijn collega thuis, wij werken vanuit huis. Als hij niet aanwezig is, dan kan ie ook lastig de telefoon opnemen. Word meteen afgeleverd op een VOIP telefoon namelijk.

• _eXistenZ_
Afbeeldingslocatie: http://www.mobieletelefoonnavigatie.nl/images/mob/nokia6600.jpg

Need I say more ;)

/serieus

Je kan dus vast wel doorverbinden oid, schep iig duidelijkheid, maar nu is de telefoon _nooit_ te bereiken. Zet dan op de site dat telefoonverkeer er meestal niet in zit, maar dat je zo spoedig mogelijk probeert te reageren op een ticket :)
Ikke derde jaars mediatechnoloog, schijn zo iets te moeten kunnen kunnen, communicatie enzo.

[ Voor 73% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-02-2007 12:12 ]

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 16:27
nautaonline schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:46:
Als het goed is heb je nu je inloggegevens. Domein is morgenochtend online.

Deze klant had geen betalingskenmerk meegegeven, waardoor de betaling niet verwerkt is. Het hele probleem lag hem dus hieraan.
Volgende keer gewoon zo'n betaling even netjes terugstorten in plaats van het op de rekening houden en hopen dat er geen haan meer naar kraait. Beetje makkelijk verdienen zo, nietwaar?

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
eMiz0r schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:38:
[...]

Volgende keer gewoon zo'n betaling even netjes terugstorten in plaats van het op de rekening houden en hopen dat er geen haan meer naar kraait. Beetje makkelijk verdienen zo, nietwaar?
Welkom in de grote mensen wereld :')
Volgens mij weet jij niet dat transacties een bedrijf geld kosten, en wat krijg je als gevolg van jouw manier.

Klant belt in de veronderstelling dat het is overgemaakt, maar bedrijf meld dat het is terug gestort, klant moet het dus weer overmaken, ditmaal goed, maar site is daardoor nog langer offline+ een grote administratieve zooi.

* Punica- vind dat e-dentify hier niets aan te merken is.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 01:14

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Juridisch gezien niets op aan te merken, maar een kleine moeite om aangezien de klant al een ander domein bij hen heeft lopen de bij de onbekende transactie horende klantgegevens op te zoeken en een mailtje/belletje/bedankje te doen toch? Voor je het weet word je afgeschilderd als een oplichtersbende :)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• _eXistenZ_
Sowieso, ik zat nu in grotere onzekerheid dan wanneer et was teruggestort, dan wist ik waar ik aan toe was, nu niet. Kan dan wel langer duren, maar dat zou dan mijn eigen schuld geweest zijn, had ik de zaak maar goed moeten invullen.

/edit

Misschien laten we dit topic nu beter rusten, ik heb mijn host gehad en daar ging het mij uiteindelijk om.

[ Voor 21% gewijzigd door _eXistenZ_ op 10-02-2007 15:55 ]

Pagina: 1