Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Op haar website geeft Apple een lijst met telefoons die compatible zijn met de mac, zodat je ze met iSync kunt syncen.

Deze staat hier.

Ik ben nu van zins om de nokia 6103 aan te schaffen.

Deze telefoon staat niet in de lijst van Apple. Dit zegt echter niet zo heel veel, want allerlei telefoons die niet in deze lijst staan hebben toch dezelfde connectivity en werken dus prima met iSync.

Ik kan echter nergens op internet iets vinden over mensen die dit aan de praat hebben, terwijl het toch gewoon een series 40 telefoon is. De eerste link ziet er veelbelovend uit, maar betreft het zelfstandig modificeren van het programma iSync en ook daar melden diverse personen dat het bij hen niet werkt. Vooral omdat ik binnenkort ook de powerbook G4 wil inruilen voor een intelmac lijkt het erop dat ik het dan op de nieuwe intelmac niet meer aan de praat zal krijgen.

Ook de sharewareoplossing van novamedia werkt alleen op powerpc macs, dus dat is geen bestendige oplossing.

Voordat ik het ding koop wil ik toch wel weten of het kan werken, ook op een intelmac. Heeft iemand ervaringen met deze phone op intelmacs of is er iemand handiger dan ik met zoeken op inet? Ben zeer erkentelijk voor de hulp.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor Series 40 Nokia's kun je iSync handmatig geschikt maken, zie hier: http://www.macosxhints.co...p?story=20060404013821717

Met wat zoeken kun je veel tools vinden die de instellingen van bovenstaande link automatisch toevoegen. Zo heb ik m'n Nokia met Series 40 ook in iSync werkend gekregen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Canaria,

Ik heb deze ook wel gevonden, maar in de forums op macosxhints vind je terug dat het op powerpc macs wel werkt, maar niet op intelmacs.

Ik ben dus bang dat het niet werkt; of heb jij het wèl aan de praat op een intelmac? In dat geval...