Toon posts:

Abo kosten gprs umts smartphone?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey y'all

ik heb een aantal specifieke vragen mbt internettten met een smartphone:

1) wat zijn de concrete verschillen tussen gprs en umts buiten het feit dat de laatste veel sneller is? kan je met gprs dezelfde websites openen als met umts?
2) waarom zijn bijvoorbeeld bij kpn de abo kosten voor gprs en umts even hoog?
3) wat zijn nou precies de kosten voor het gebruik van gprs en umts bij de verschillende aanbieders en wat zijn de verschillen? is hier een goed overzicht van?
4) t-mobile adverteert met onbeperkt internetten, wat betekent dat?
5) moet je buiten een internet abo ook een bundel kopen?

thanx!!!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:14:
hey y'all

ik heb een aantal specifieke vragen mbt internettten met een smartphone:

1) wat zijn de concrete verschillen tussen gprs en umts buiten het feit dat de laatste veel sneller is? kan je met gprs dezelfde websites openen als met umts?
Ja
2) waarom zijn bijvoorbeeld bij kpn de abo kosten voor gprs en umts even hoog?
Omdat ze nog niet overal in Nederland UMTS dekking hebben, val je af en toe terug naar GPRS
3) wat zijn nou precies de kosten voor het gebruik van gprs en umts bij de verschillende aanbieders en wat zijn de verschillen? is hier een goed overzicht van?
Voor zover ik weet zijn telfort en t-mobile op dit moment de enige twee met goedkoop onbeperkt internet.
4) t-mobile adverteert met onbeperkt internetten, wat betekent dat?
Dat je onbeperkt mag internetten op je mobiel. Zonder limieten
5) moet je buiten een internet abo ook een bundel kopen?
Bij t-mobile sluit je een internetbundel bij je abonnement af, dus je hebt inderdaad ook een belbundel nodig

Verwijderd

Topicstarter
thanx. bij vraag 5 bedoelde ik of je buiten een abo voor internet ook een bundel voor internet nodig hebt of dat je voor die 10 á 20,- bij tmobile onbeperkt kunt internetten?
gr