Ik heb een probleem met een bepaald onderdeel van PHP, op het moment dat ik fopen of file_get_contents opvraag krijg ik een permission denied error.
Het punt is dat ik zeker weet dat die webpagina die ik opvraag niet beveiligd is oid.
Sterker nog, het gebeurt met ELKE fopen en file_get_contents die ik opvraag, wat voor url dan ook.
Dit is niet zomaar gekomen. De hele server moest opnieuw geinstalleerd worden. Sindsdien komt dit probleem voor.
Ik heb dit al geprobeerd/gechecked:
Bedankt.
Het punt is dat ik zeker weet dat die webpagina die ik opvraag niet beveiligd is oid.
Sterker nog, het gebeurt met ELKE fopen en file_get_contents die ik opvraag, wat voor url dan ook.
Dit is niet zomaar gekomen. De hele server moest opnieuw geinstalleerd worden. Sindsdien komt dit probleem voor.

Ik heb dit al geprobeerd/gechecked:
- of fopen aanstond. gechecked dmv phpinfo()
- DNS werkt. getbyhostname() werkte bijvoorbeeld prima.
- Gechecked uiteraard of de bepaalde site daadwerkelijk beschikbaar was. maar ik heb wel 20 sites geprobeerd die het allemaal zouden moeten doen.
- uiteraard het internet doorgespit of ik ergens iemand kon vinden met hetzelfde probleem. maar bij hun was er of een dns probleem of de betreffende site was daadwerkelijk niet bereikbaar.
Bedankt.
Oost west, 127.0.0.1 best!