Het zijn anders 2 public server van strikerz.netOp woensdag 27 juni 2001 01:40 schreef Raven_ het volgende:
[FM]Raven_ is de naam... how do u do?
En ik zit maar op 1 public server en das de welbekende strikerz.net
Verwijderd
[KALI]Ghost.............. is mijn naam maar ik suck dus je hebt er nog nooit van gehoord...
Verwijderd
Shut up...Op vrijdag 29 juni 2001 23:07 schreef Paestero het volgende:
[..]
Het zijn anders 2 public server van strikerz.net
DeaDlyForCe of SCaffa
Vroeger -[DKM]-Gen.DeaDlyForcE
Vroeger -[DKM]-Gen.DeaDlyForcE
Hehe niks,maar wel eens zien spelen en ook op jullie mirc kanaal geweezt.Op vrijdag 29 juni 2001 17:57 schreef CRu5H0n3 het volgende:
[..]
ja ... en??! ...![]()
ERhm my name is -=|s^2Mt|Damian=-
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Peedjeeh
= beyond-reality
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Een hoop van jullie zullen mij ongetwijfeld niet kennen, omdat ik nooit lang genoeg in een level in de rondte kan piepelen zonder binnen 30 sec. gruwelijk gefragged te worden.
Maar iig, mijn naam is -[n00b]-RaDKiLL.
Maar iig, mijn naam is -[n00b]-RaDKiLL.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verschillende stylen van nick:
[O8S] KALN (tijdens wars)
o8s.kaln
o8s.knijn
of ook vaak blieb
samen met clanmaat van me (mic) hijs bloeb 
O8S - Oudhof 8 Society | Helft van de personen ken ik inmiddels ook in irl.
[O8S] KALN (tijdens wars)
o8s.kaln
o8s.knijn
of ook vaak blieb
O8S - Oudhof 8 Society | Helft van de personen ken ik inmiddels ook in irl.
Verwijderd
Ik speel eigelijk altijd onder:
[=-UTM-=]Bre@kdown.nl*
en speel de laatste tijd alleen op de 4 vuurwerkserver
[=-UTM-=]Bre@kdown.nl*
en speel de laatste tijd alleen op de 4 vuurwerkserver
Verwijderd
Meestal [DCM]DronkenEend meeste op strikerz server weten wel waarom 
en [DCM]Killereend ja me echte naam is kwekje
en [DCM]Killereend ja me echte naam is kwekje
Verwijderd
EN....Op vrijdag 29 juni 2001 23:21 schreef 4REal het volgende:
[Bestek]KaaSSchaaF, [Jackass]Bam Margera, KW@@K en nog zo veel
Op maandag 16 juli 2001 23:58 schreef 4REal het volgende:
[Bestek]KaaSSchaaF
T'is nu [DCM]Raven_ geworden..
Verwijderd
Alleen pica en ik... that's no crime....Op dinsdag 17 juli 2001 00:39 schreef SuB het volgende:
gaat iedereen van fm naar dcm?
Verwijderd
Waarom eigenlijk ?Op dinsdag 17 juli 2001 02:49 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Alleen pica en ik... that's no crime....
Verwijderd
En IceStorm danOp dinsdag 17 juli 2001 02:49 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Alleen pica en ik... that's no crime....
Sick Nick of [-=E.H=-]Sick Nick[C-Ld]
Maar als je 'Fear My MP5 Skillz !!!' ziet ben ik het
Maar als je 'Fear My MP5 Skillz !!!' ziet ben ik het
Verwijderd
omdat ik denk dat dcm wat beter geregeld is?Op dinsdag 17 juli 2001 03:07 schreef Tweaker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ?
Ikke Nicklamer
ThomAAAT (cs en dm)
JeMaMMa (cs)
JeMoeder (cs)
YourMaMMaEATSouP (cs)
Crowbar!!! (hl dm)
ThomAAAT (cs en dm)
JeMaMMa (cs)
JeMoeder (cs)
YourMaMMaEATSouP (cs)
Crowbar!!! (hl dm)
Lopen er nog meer -[FoK]- kers in de rondte hier?! Kzie ze nl nooit (behalve diehard PocketRocket dan
).
Jap.Op dinsdag 17 juli 2001 11:13 schreef SuB het volgende:
[..]
omdat ik denk dat dcm wat beter geregeld is?
Ik speel gewoon met IceStorm hoorOp dinsdag 17 juli 2001 09:05 schreef Gordijnstok het volgende:
En IceStorm dan
Kan je nou naar DCM van Vuurvos?Op woensdag 18 juli 2001 12:44 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik speel gewoon met IceStorm hoorOp dit moment iig NOG wel >:D
Ohja, ik ga ook wel eens door onder de naam 'sn00bje'
(oh ice, ga eens naar http://www.icq.com/icqwebbie/index.html ! )
Bij mijn weten ben ik de enige van mijn clan die af en toe op GoT rondhangtOp woensdag 18 juli 2001 12:39 schreef RaDKiLL het volgende:
Lopen er nog meer -[FoK]- kers in de rondte hier?! Kzie ze nl nooit (behalve diehard PocketRocket dan).
En dit is btw mijn spray (zie links).
Zonder die tekst uiteraard. Dus als je die ergens ziet dan weet je dat ik daar ben geweest
Nee hoor, gister nog met Karateka gespeeldOp woensdag 18 juli 2001 13:03 schreef stefijn het volgende:
[..]
Bij mijn weten ben ik de enige van mijn clan die af en toe op GoT rondhangt
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
RadKill en ik bedoelden allebei GoT (het forum dus). Ik neem aan dat jij niet hier met karateka gespeeld hebt?Op woensdag 18 juli 2001 13:29 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Nee hoor, gister nog met Karateka gespeeld
Ennu, dat moet dan rond 22.00 uur geweest zijn? Toen was ik aan t klussen
Verwijderd
Speel meestal onder:
[dff] fre@k of
Fre@kZ[BoZ] of gewoon onder Fre@k
zit meestal op demon ff on en een aantal lui ken ik ook wel...
Ik ga wat vaker op GoT spelen
[dff] fre@k of
Firefox: STRIKERZZ!!! ARGH!Op woensdag 18 juli 2001 14:40 schreef OuweRus het volgende:
Speel meestal onder:
[dff] fre@k of
Eu, ik was in de warOp woensdag 18 juli 2001 13:38 schreef stefijn het volgende:
[..]
RadKill en ik bedoelden allebei GoT (het forum dus). Ik neem aan dat jij niet hier met karateka gespeeld hebt?
Ennu, dat moet dan rond 22.00 uur geweest zijn? Toen was ik aan t klussen
Naja, ik denk dat ik eerst maar eens rustig wakker ga worden...
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
STRIKERZ SERVERS!!!!Op woensdag 18 juli 2001 18:24 schreef OuweRus het volgende:
ip van GoT server?
Strikerz.net 1 (Public) 213.239.154.30:27017
Strikerz.net 2 (Public) 213.239.154.30:27027
Strikerz.net 3 (Public) 213.239.154.30:27037
Verwijderd
Dan speelde ik vanmiddag nog met je als'et goed is. Eerste keer in maanden dat ik op een andere server speelde behalve strikerz...Op woensdag 18 juli 2001 14:40 schreef OuweRus het volgende:
Speel meestal onder:
[dff] fre@k of
Verwijderd
Ik heette dus een tijdje gewoon DeLirium... maar ik mocht niet uit FM van kRiTz
dus zie je me weer onder de naam [FM]DeLirium spelen
Verwijderd
ppff.. als iemand tegen mij zegt dat ik er niet uit mag gaak er juist uit...Op woensdag 18 juli 2001 19:48 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik heette dus een tijdje gewoon DeLirium... maar ik mocht niet uit FM van kRiTzdus zie je me weer onder de naam [FM]DeLirium spelen
Verwijderd
En dan, dan blijf je een braaf hondje en blijf je erin?Op woensdag 18 juli 2001 19:48 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik heette dus een tijdje gewoon DeLirium... maar ik mocht niet uit FM van kRiTzdus zie je me weer onder de naam [FM]DeLirium spelen
en als je weigert, kickt hij jouw eruit, het is dus altijd in jouw voordeel en jouw nadeel
* ReseT heet Gasaraki in CS en zit vaak op Darkseed Networks...
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
Darkseed??! darkseed sucks man! wij hebben een server bij darkseed (65,- piek per maand) echt ALTIJD lag tegenwoordig!!Op woensdag 18 juli 2001 23:04 schreef ReseT het volgende:
* ReseT heet Gasaraki in CS en zit vaak op Darkseed Networks...
grtz, [-OPAs-]CrUsHoNe
ps. wtf is die pic onder je naam?!
Een doodskop aapje met een bril op zijn gok.
Darkseed = lag
dat weet iedereen wel tegenwoordig.
Toch zijn die stats wel tof die ze hebben, hlstats.darkseed.net. Daar doe ik het gewoon voor
Toch zijn die stats wel tof die ze hebben, hlstats.darkseed.net. Daar doe ik het gewoon voor
nickname [TiEPiES] M@cer 
geen clan maar gewoon een paar collega''s
Laatste tijd veel te weinig CS gespeeld..
geen clan maar gewoon een paar collega''s
Laatste tijd veel te weinig CS gespeeld..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wij hebben zelf een darkseed server voor wars e.d. (213.171.64.212:27035)Op donderdag 26 juli 2001 13:55 schreef _SouLmaN_ het volgende:
Darkseed = lagdat weet iedereen wel tegenwoordig.
Soms (en eingenlijk steeds vaker) is de lag echt niet te filmen. Kan me niet voorstellen dat mensen op bv die Dust only server daar geen last van hebben. Maar als ik die darkseed contact heeft ie het erover dat ik de enige ben die klaagt.
-=[MLC]=-Rapido***
MLC= Mid Life Crises ( allemaal 30 ) lol
MLC= Mid Life Crises ( allemaal 30 ) lol
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Vanaf zondagavond is [DCM]YakuzA te bewonderen op de Strikerz servers
(tot die tijd zit ik thuis met LAGzema)
(tot die tijd zit ik thuis met LAGzema)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
hehehehe, en op clanbase ben je er uitgeschoptOp woensdag 18 juli 2001 19:48 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Bazs2000.
Dat hadden jullie niet verwacht he.
Dat hadden jullie niet verwacht he.
Op strikerz heet ik UberMaestro aangezien iedereen dan weet dat ik ook op GoT zit. Meestal heet ik [<><>]Ripper
Eyyy uberOp vrijdag 24 augustus 2001 21:26 schreef ubermaestro het volgende:
Op strikerz heet ik UberMaestro aangezien iedereen dan weet dat ik ook op GoT zit. Meestal heet ik [<><>]Ripper
PSN
Geezer
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
GambitRS heet gewoon GambitRS.... of MilkMan, of [F-t-P] Gambit of [Warrior] Gambit of [Hawk] Gambit (en toch zit ik maar in 2 clans, rara hoe kan dat
)
Oh, laat ik mijne maar veranderen van [FM]JeanLucPicard naar [DCM]JeanLucPicard danOp vrijdag 24 augustus 2001 22:13 schreef Raven_ het volgende:
Aah.. Ik zie dit als een update voor me cs naam... Nog steeds [DCM]Raven_ hoor..
Jij ook alOp vrijdag 24 augustus 2001 22:43 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Oh, laat ik mijne maar veranderen van [FM]JeanLucPicard naar [DCM]JeanLucPicard dan.
PSN
Devil N.
Ik ben altijd, in ieder spel, en overal op internet gewoon Devil N. Als ik in een clan zit, komt er de verplichte clantag voor, maar mijn naam is en blijft gewoon Devil N.
Alleen hier op GoT heet ik deviln. Hoe moest ik nou weten dat je loginnaam hier ook meteen je nickname is?
Ik ben altijd, in ieder spel, en overal op internet gewoon Devil N. Als ik in een clan zit, komt er de verplichte clantag voor, maar mijn naam is en blijft gewoon Devil N.
Alleen hier op GoT heet ik deviln. Hoe moest ik nou weten dat je loginnaam hier ook meteen je nickname is?
ey manOp vrijdag 24 augustus 2001 21:37 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Eyyy uber
Op zaterdag 25 augustus 2001 02:20 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
ey man
Jou wel, maar nu had Funky Eendje weer probs...LOL! 
Anyways, mijn naam is -=[MLC]=-RaDKiLL.
MLC staat voor MidLifeCrisis. Dit omdat de oprichters van deze fun-clan alletwee inmiddels de dertig (30!!!!!) zijn gepasseerd.
En RaDKiLL is omdat mijn videokaart (de Ati Radeon) zo killing veel heeft gekost toen ik hem koch (NLG 960,=).
Anyways, mijn naam is -=[MLC]=-RaDKiLL.
MLC staat voor MidLifeCrisis. Dit omdat de oprichters van deze fun-clan alletwee inmiddels de dertig (30!!!!!) zijn gepasseerd.
En RaDKiLL is omdat mijn videokaart (de Ati Radeon) zo killing veel heeft gekost toen ik hem koch (NLG 960,=).
wat ingewikkeld allemaal die namen 
ik heet gewoon Banaan!
ik heet gewoon Banaan!
Damn in begin had ik wel 20 namen, maar uiteindelijk ben tot een vaste naam gekomen en dat is: HollowManX. En zo heet ik ook in Unreal Tour, Quake3 enz....
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
[.=DIE-NOx!ous=.] DIE is dus me clan: Deadly Imperial Executors. We staan nu 33ste NL
Hoe kreeg je dat voor elkaarOp zaterdag 25 augustus 2001 05:37 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
vandaag zag je mij zonder lag
PSN
moi name is =HQ^NaLiN= en onze clan staat 5e als we nu uit hybernation komen
hallo
tot 6 uur door cssenOp zaterdag 25 augustus 2001 13:24 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar
en mij vaak door mijn hoofd schietenOp zaterdag 25 augustus 2001 14:27 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
tot 6 uur door cssen.
Jij bent kut te raken met je graf p90! Heel de tijd van die korte links en rechts strafjes! ARGH!Op zaterdag 25 augustus 2001 15:00 schreef lester het volgende:
[..]
en mij vaak door mijn hoofd schieten