Cool N' Quiet werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:08
Ik heb vandaag Windows XP opnieuw geïnstalleerd en nu stuit ik op het probleem dat Cool N' Quiet niet meer werkt. De andere keren dat ik XP had geïnstalleerd werkte het gewoon normaal.

Wat ik heb gedaan:
BIOS ingesteld op CNQ, ACPI 2.0 aangezet, in Windows de CNQ stuurprogramma geïnstalleerd van Asus en in energiebeheer op minimaal gezet. Nu zou het moeten werken zoals altijd maar dat doet het niet.

Wat doe ik nou verkeerd?

Master_A

Verwijderd

ff proberen de nieuwste drivers van de AMD site te plukken? :)

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-05 19:55
heb je de AMD Dashboard Demo al geprobeert?
en je systeem staat toch wel te idlen (taskmanager) ?

• Amiet01
Het standaard Asus CNQ progje geeft de foutmelding dat CNQ niet werkt. Dat kreeg ik altijd als er iets niet goed was. Het is het progje om te kijken op hoeveel mhz je pc dan draait. En mijn systeem geeft aan dat de CPU 990 mhz is terwijl dat dan 2200 mhz moet zijn. Ff van de AMD site proberen dan, maar het werkte vroeger gewoon met de driver die ik nu gebruik.

Master_A

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-05 22:12
Amiet01 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:19:
Het standaard Asus CNQ progje geeft de foutmelding dat CNQ niet werkt. Dat kreeg ik altijd als er iets niet goed was. Het is het progje om te kijken op hoeveel mhz je pc dan draait. En mijn systeem geeft aan dat de CPU 990 mhz is terwijl dat dan 2200 mhz moet zijn. Ff van de AMD site proberen dan, maar het werkte vroeger gewoon met de driver die ik nu gebruik.
als hij 990 mhz is dan staat CnQ wel aan.
Probleem opgelost neem ik aan ?

• Amiet01
Nou ik ben erachter gekomen dat de ACPI driver niet geopend kan worden door de progjes. Daarom geeft dashboard ook een foutmelding aan. Ben net ff iets wezen omzetten en dan naar systeemeigenschappen en dan staat er wel netjes 2200 MHz. Maar hoe kan ik die driver voor ACPI nou fixen. Heb hier nooit last van gehad.

Master_A

Pagina: 1