Nu, zondagavond format gedaan omdat pc zo hard naar de poep was. Nuja, maandag ochtend alles mooi installeren, spelletjes, dreamweaver, alles gaat goed. En dan wou ik na een nachtje te adminnen tv zien, maar dat moet ik dus op me pc doen.
Nuja, ik vermoedde dat me tv-tuner kaart nog geen drivers had geinstalleerd dus ik haal de benodigde drivers (dezelfde die ik vorige keer succesvol heb gebruikt), ik start dus die installer op en krijg ik plots de volgende error net nadat die zegt dat die install aan het voorbereiden is:

hier de link, want bovenstaande foto doet het niet echt.
LINK
Nuja, natuurlijk heb ik al onderzoek gedaan. En overal staat er dat je de volgende dingen moet doen:
- Alle processen dat met installs te maken hebben afzetten. - DONE
- Temp folder volledig wissen - DONE
- De allernieuwste installer downloaden en installeren - DONE
- Hardware detectie - DONE
- Andere installatiepackets gedownload - DONE
- Schone boot - DONE
En nog steeds krijg ik deze error.
Format is niet grappig, want ik heb het net gedaan.
Nuja, ik vermoedde dat me tv-tuner kaart nog geen drivers had geinstalleerd dus ik haal de benodigde drivers (dezelfde die ik vorige keer succesvol heb gebruikt), ik start dus die installer op en krijg ik plots de volgende error net nadat die zegt dat die install aan het voorbereiden is:

hier de link, want bovenstaande foto doet het niet echt.
LINK
Nuja, natuurlijk heb ik al onderzoek gedaan. En overal staat er dat je de volgende dingen moet doen:
- Alle processen dat met installs te maken hebben afzetten. - DONE
- Temp folder volledig wissen - DONE
- De allernieuwste installer downloaden en installeren - DONE
- Hardware detectie - DONE
- Andere installatiepackets gedownload - DONE
- Schone boot - DONE
En nog steeds krijg ik deze error.
Format is niet grappig, want ik heb het net gedaan.