Vanmiddag heb ik VMWare op mijn gentoo bakkie ge-emerged. Na wat geknoei wat betreft kernel modules lijkt het nu allemaal prima te werken. Wanneer ik echter met mijn windowsmachine probeer in te loggen op de vmware server, gebeurt er enorm lang niets en vervolgens een foutmelding:
Beide applicaties (zowel windows als linux) zijn dezelfde versie, namelijk 1.0.1.29996, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
Wat heb ik tot nu toe gedaan?
Wat kan het nog meer zijn?
Zijn er mensen die hetzelfde probleem tegen zijn gekomen, hopelijk met oplossing?
code:
1
2
3
| There was a problem connecting: Connection terminated by server, C:/ob/bora-29996/pompeii2005/bora/lib/connect/authdConnection.c:886 ret 0 err 0 |
Beide applicaties (zowel windows als linux) zijn dezelfde versie, namelijk 1.0.1.29996, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
Wat heb ik tot nu toe gedaan?
- De symlinks gecheck zoals hier vermeld: http://www.mandrivaclub.n...sion/index.php/t7841.html
- in /etc/xinetd.d/vmware-authd een nieuwe only_from regel toegevoegd, corresponderend met mijn netwerk (eigenlijk meer: 192.168.0.0/24)
Wat kan het nog meer zijn?
Zijn er mensen die hetzelfde probleem tegen zijn gekomen, hopelijk met oplossing?