[Windows Mobile Device Center] sync 1 kant op?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-03 15:21

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik word helemaal naar van die Windows Mobile Device Center. ActiveSync had er ook al last van, maar nu in Vista gewoon WEER...

Wat ik graag wil:
mijn PDA en mijn telefoon syncen met m'n Outlook 2007 op m'n pc. ECHTER... ik wil ABSOLUUT niet dat er ook maar enige vorm van communicatie richting pc gaat.

Ik wil dus dat alle info van PC naar PDA gaat en alle info van PC naar telefoon

Nu heb ik namelijk dat die FAKKING Sync Center denkt dat hij mijn Outlook agenda moet updaten en er allemaal dubbele verjaardagen (nee, dat KAN ik kennelijk niet uitzetten en ik WIL ook gewoon niet dat hij fakking data vanaf m'n PDA haalt). KAN dit uberhaupt? Of ben ik gedoemd (wat ik nu doe met m'n contacts bijvoorbeeld) om eerst m'n hele pda/phone leeg te flikkeren en dan te syncen?

Ik word echt GEK van die tool...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Rustig aan bloke... Je kunt dit gewoon instellen..

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:36:
Rustig aan bloke... Je kunt dit gewoon instellen..
could you be more specific?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Je kunt je ''parterverband'' zodanig instellen dat de pc altijd het baasje is. ''Gegevens op apparaat altijd vervangen voor gegevens op de PC'' zoiets heet het, kan nu even niet precies kijken waar het zit.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:42:
Je kunt je ''parterverband'' zodanig instellen dat de pc altijd het baasje is. ''Gegevens op apparaat altijd vervangen voor gegevens op de PC'' zoiets heet het, kan nu even niet precies kijken waar het zit.
Ja precies! Dat klopt! Maar let wel: "in geval van conflict". Maar er zijn geen fakking conflicten! Hij ziet "Henk's birthday" op m'n pc op 21-05-2007. En dat ziet hij ook op m'n PDA. Dus denkt hij: "Hee, dat is anders!" (geen idee waarom, hij is exact gelijk), dus kopieert hij die rustig van PDA naar pc en die van pc naar PDA.
Zelfde met contactpersonen. Als ik op m'n pc een contactpersoon uitbreid met een extra mail-adres ofzo, dan denkt die reuze slimme Mobile Device Center dat het 2 verschillende contacts zijn. Met als gevolg dat ik 2x die contactpersoon in m'n Outlook heb. En 2x in m'n PDA.

Nog een andere optie?

Verwijderd

Ik kan me voorstellen dat het irritant is, zoals alle probleempjes die niet binnen notime op te lossen zijn. Gebruik je dezelfde datum-tijd notatie op beide apparaten? Je krijgt ook zeker geen foutcode of iets bruikbaars tijdens dat ''conflict''?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:50:
Ik kan me voorstellen dat het irritant is, zoals alle probleempjes die niet binnen notime op te lossen zijn. Gebruik je dezelfde datum-tijd notatie op beide apparaten? Je krijgt ook zeker geen foutcode of iets bruikbaars tijdens dat ''conflict''?
Nee niet eens. Enige verschil is dat ik bij die PDA bijvoorbeeld sommige van die "dubbele" afspraken met een alarm-herinnering heb. Dus denkt 'ie "hooooo! da's een heeeeeeel andere afspraak!!!". net als bij die contactpersonen, dan verander je 1 lullig dingetje en hoppa: 2 contactpersonen... te sick voor woorden....

Verwijderd

Heb hier hier iets aan? En even rustig aan, je komt nu over als een zeer gefrustreerd persoon en dat ben je toch niet 8) , laat je niet gek maken door dat pc toestel.

This may become usefull too

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 22:10 ]

Pagina: 1