Hallo,
laatst heb ik een wireless gateway van linksys (WAG200G) aangeschaft om via mn laptop op internet te kunnen. Nu is er alleen een probeelm, de gateway maakt verbinding met internet, alleen elke 10 seconde gooit ie me van internet af en reconnect dan weer terug na 20 seconde. Op de WAG200G branden de lampjes power, wireless, line1 (mijn PC), DSL en Internet. Nu valt dus elke keer het lampje DSL weg, waardoor mijn internet ook wegvalt. Kan dit aan de instellingen in de router liggen of is mn verbinding gewoon niet geschikt? Aangezien Euronet en KPN elke vorm van support weigeren met een modem dat zij niet geleverd hebben zou dat ook nog kunnen.
Het werkt dus gewoon, alleen valt de verbinding de hele tijd weg.
Geprobeerd:
-Afzonderlijk PC en laptop via ethernetkabel
-Laptop wireless laten connecten
-Gateway geprobeerd op een andere verbinding bij iemand anders, werkte prima.
In de 1e 2 gevallen bleef het internet wegvallen
Ik heb een ADSL verbinding van Euronet (VPN PPTP)
Alle instellingen in de router zijn overgenomen van de site www.euronet.nl
laatst heb ik een wireless gateway van linksys (WAG200G) aangeschaft om via mn laptop op internet te kunnen. Nu is er alleen een probeelm, de gateway maakt verbinding met internet, alleen elke 10 seconde gooit ie me van internet af en reconnect dan weer terug na 20 seconde. Op de WAG200G branden de lampjes power, wireless, line1 (mijn PC), DSL en Internet. Nu valt dus elke keer het lampje DSL weg, waardoor mijn internet ook wegvalt. Kan dit aan de instellingen in de router liggen of is mn verbinding gewoon niet geschikt? Aangezien Euronet en KPN elke vorm van support weigeren met een modem dat zij niet geleverd hebben zou dat ook nog kunnen.
Het werkt dus gewoon, alleen valt de verbinding de hele tijd weg.
Geprobeerd:
-Afzonderlijk PC en laptop via ethernetkabel
-Laptop wireless laten connecten
-Gateway geprobeerd op een andere verbinding bij iemand anders, werkte prima.
In de 1e 2 gevallen bleef het internet wegvallen
Ik heb een ADSL verbinding van Euronet (VPN PPTP)
Alle instellingen in de router zijn overgenomen van de site www.euronet.nl