Toon posts:

black ice pro of w-zero x1 blue?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een wc systeempje in mijn pc te bouwen :*)

nu wou ik eens weten welke de beste keus is: de w-zero x1 blue of de black ice pro radiator. Op bijde past een 120 mm fan (als het goed is)

site voor w-zero x1 blue : http://www.oc-shop.nl/nl/index.php?pID=616

voor black ice pro:http://shop.freezinghardware.nl/index.asp?Pagina=00003&i=1572

bijde radiatoren zijn even duur (incl schroefverbinding) dus de prijs maakt niet uit :P

mijn pc is nu een pentium 4 1.5 ghz maar dat wc systeempje komt ooit een keer in een snellere pc.

ps: is de w-zero x1 blue voor een 120 mm fan of voor een 80 mm fan :? (google gaf geen duidelijke informatie :? )

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 21:51

wij

dan zou ik voor de grootste gaan met 120 mm
Omdat je dan een veel groter koeloppervlak hebt en de fan minder hard hoeft te draaien is mindergeluid:D, of je koopt er 1 met 3x120mm fan''s en bouwd hem bovenopje kast hoeven de fans al helamaal niet zo hard meer te draaien :+

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Even rekening houdend met een eventuele nieuwe PC zou ik persoonlijk toch voor een zwaardere radiator gaan, zoals de Airplex Evo 120 of de Black Ice Extreme.

En wat wil je precies koelen? Alleen CPU, of ook je videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
1st_Ro schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:55:
Even rekening houdend met een eventuele nieuwe PC zou ik persoonlijk toch voor een zwaardere radiator gaan, zoals de Airplex Evo 120 of de Black Ice Extreme.

En wat wil je precies koelen? Alleen CPU, of ook je videokaart?
alleen cpu

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 21:51

wij

Het beste is iig een zo groot mogelijke radiator te nemen dan heb je een groter cool oppervlak en kunnen de fan(s) zachter draaien zodat het lkkr stil word:)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor je huidige PC voldoet een 1x120mm rad prima. Als je later wilt gaan upgraden en CPU/GPU wilt gaan koelen is een 2x of 3x120mm rad wel aan te raden. Het kan wel met 1x120mm maar dan krijg je best hoge temps.

Als het in je kast past zou ik voor een 2x120mm rad gaan.

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Zoals hierboven wordt gezegd: Alleen voor CPU is een 1x120mm radiator prima.
Ik geef alleen aan dat er radiators zijn die meer warmte kunnen afvoeren en met het oog op een nieuwe PC is dat ook wel iets dat je in je achterhoofd moet houden (vind ik persoonlijk ;) )

Wil je meer componeten gaan koelen of wil je je CPU echt heel koel houden, dan is 2x120mm beter.

Verwijderd

Topicstarter
wij schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:45:
dan zou ik voor de grootste gaan met 120 mm
Omdat je dan een veel groter koeloppervlak hebt en de fan minder hard hoeft te draaien is mindergeluid:D, of je koopt er 1 met 3x120mm fan''s en bouwd hem bovenopje kast hoeven de fans al helamaal niet zo hard meer te draaien :+
ik wou weten of de w-zero x1 blue voor een 80 mm fan is of voor een 120mm fan geschikt is (de groote van de rad zelf of ie voor 80 of 120 is)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit zal je best wel met google kunnen vinden en anders mag het in het grote waterkoelings topic ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.