Toon posts:

x-540 problemen met tv, dvd en xbox360

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een vette noob in 5.1 geluid, maar loop nu al 1 week te k*tte met mn nieuwe x-540 surround system van Logitech. Eerst heb ik 'm op een 360 willen aansluiten. Er werd me al gauw verteld, dat ik het beste resultaat zou behalen met zo'n optische kabel. Nou ik zo'n ding kopen (ook voor mn digitale televisie, heb zo'n samsung kastje die zo'n optical aansluiting heeft) en wat krijgen we nou... Voor 79 euro (zo duur was dat setje) kan ik GEEN optical aansluiting vinden op mn x-540 !!! Of kijk ik gewoon verkeerd? Meteen mn 2de vraag er achteraan etc:

- hoe kan ik nu het beste met mijn eigen setje deze apparaten aansluiten:

de xbox360 (heb 't al gedaan met een tulpje die ik erbij kreeg, maar het witte stekkertje gaat niet echt helemaal in het verloopstukje dus vrees dat ik wat verkeerd doe!), mn dvdspeler, mn digitale televisie.

Sorry dat ik van die ''standaard'' vragen stel, maar wil nu eindelijk ss een keertje van mn setje genieten:-(

Verwijderd

Topicstarter
niemand? Lekker opdringerig :P

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:47
Je moet een Dolby Digital setje kopen, dan kan je 5.1 krijgen als de apparaten 5.1 uitschrijven en niet stiekem stereo :+.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 15:04
De X-540 heeft geen optische ingang. Dus die kabel kun je wel weer weg doen :)

Als het goed is had je een special verloop kabeltje er bij. Deze kan aan je xbox/tv/dvd. En hierin doe je dan weer de kabel met het groene stekkertje vanaf je X-540. Wel even de Matrix functie op je afstandsbediening van de X-540 aanzetten. Maar dat staat ook allemaal in de handleiding hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Flappie schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 18:53:
De X-540 heeft geen optische ingang. Dus die kabel kun je wel weer weg doen :)

Als het goed is had je een special verloop kabeltje er bij. Deze kan aan je xbox/tv/dvd. En hierin doe je dan weer de kabel met het groene stekkertje vanaf je X-540. Wel even de Matrix functie op je afstandsbediening van de X-540 aanzetten. Maar dat staat ook allemaal in de handleiding hoor :)
Ja dat groene stekkertje ja, met die 2 ingangen (rood/wit). Hiermee heb ik het ook gedaan, maar het witte kabeltje vanaf m`n 360 wil er niet helemaal in maar de rode wel. Vandaar m`n argwaan dat ik kwaliteitsverlies zou hebben :P Denk dat ik zo dan ook maar m`n dvd-speler mee moet aansluiten (scart splitsen in rood,wit etc.) Alleen de tv, das me niet echt duidelijk :S Ik heb de LE32r71B van samsung (HD tv`tje dus)

THX ALVAST !!