Ik ben een vette noob in 5.1 geluid, maar loop nu al 1 week te k*tte met mn nieuwe x-540 surround system van Logitech. Eerst heb ik 'm op een 360 willen aansluiten. Er werd me al gauw verteld, dat ik het beste resultaat zou behalen met zo'n optische kabel. Nou ik zo'n ding kopen (ook voor mn digitale televisie, heb zo'n samsung kastje die zo'n optical aansluiting heeft) en wat krijgen we nou... Voor 79 euro (zo duur was dat setje) kan ik GEEN optical aansluiting vinden op mn x-540 !!! Of kijk ik gewoon verkeerd? Meteen mn 2de vraag er achteraan etc:
- hoe kan ik nu het beste met mijn eigen setje deze apparaten aansluiten:
de xbox360 (heb 't al gedaan met een tulpje die ik erbij kreeg, maar het witte stekkertje gaat niet echt helemaal in het verloopstukje dus vrees dat ik wat verkeerd doe!), mn dvdspeler, mn digitale televisie.
Sorry dat ik van die ''standaard'' vragen stel, maar wil nu eindelijk ss een keertje van mn setje genieten:-(
- hoe kan ik nu het beste met mijn eigen setje deze apparaten aansluiten:
de xbox360 (heb 't al gedaan met een tulpje die ik erbij kreeg, maar het witte stekkertje gaat niet echt helemaal in het verloopstukje dus vrees dat ik wat verkeerd doe!), mn dvdspeler, mn digitale televisie.
Sorry dat ik van die ''standaard'' vragen stel, maar wil nu eindelijk ss een keertje van mn setje genieten:-(