Game-bestanden kopieren naar andere pc

Pagina: 1
Acties:

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022
Ik heb op onze familie pc Oblivion staan en wil deze heel graag op mijn nieuwe computer installeren. Maar de setup werkt niet echt mee, hij crasht waardoor ik de bestanden niet geinstalleerd krijg. Na wat troubleshooting zonder resultaten kwam ik op het idee om gewoon de complete geinstalleerde meuk van de familie pc op deze te zetten.

Zou dit werken? Ik moet dan waarschijnlijk ook sleutels uit het register plukken. Wordt er bepaalde informatie opgeslagen over het systeem waardoor het spel misschien op deze pc niet optimaal zou draaien? En waar in het register moet ik ongeveer zoeken voor de keys? Met veel andere spellen zijn er twee of meer locaties waar ik moet kijken, dus niet alleen door naar het mapje van de developer (Bethesda Softworks) te bladeren.

hoi

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 13:52
Zet de hele CD op die andere PC, en kopieer em dan weer naar de andere comp...

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:30
Wat gaat er dan precies mis?

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Ik heb alleen deze twee gevonden;

HKEY_LOCAL_MACHINE
SOFTWARE
Bethesda Softworks

en

HKEY_CURRENT_USER
SOFTWARE
Microsoft
DirectInput
OBLIVION.EXE44045DCB006D3C00

Arieman007 heeft gelijk. Dat werkt meestal wel.

[ Voor 49% gewijzigd door TweakerDwayne op 08-02-2007 20:18 ]

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11 09:26
Phrantic schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:05:
Ik heb op onze familie pc Oblivion staan en wil deze heel graag op mijn nieuwe computer installeren. Maar de setup werkt niet echt mee, hij crasht waardoor ik de bestanden niet geinstalleerd krijg. Na wat troubleshooting zonder resultaten kwam ik op het idee om gewoon de complete geinstalleerde meuk van de familie pc op deze te zetten.

Zou dit werken? Ik moet dan waarschijnlijk ook sleutels uit het register plukken. Wordt er bepaalde informatie opgeslagen over het systeem waardoor het spel misschien op deze pc niet optimaal zou draaien? En waar in het register moet ik ongeveer zoeken voor de keys? Met veel andere spellen zijn er twee of meer locaties waar ik moet kijken, dus niet alleen door naar het mapje van de developer (Bethesda Softworks) te bladeren.
Vaak kan je gewoon het hele mapje kopieren en kan je het spelen, alleen staat het spel niet geregistreerd in windows maar dat moet niet echt wat uitmaken. Op lan partys doen we het ook vaak zo.