Toon posts:

[AdiumX & MSN] Kan niet verstuurd worden "verbindingsfout"*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort, heb ik de 1.0 update geinstalleerd van Adium X, nu krijg ik dus ook sinds kort, meestal melding van dit:

"Kan niet verstuurd worden; er trad een verbindingsfout op."

Ik heb al op beginnen letten, maar sommige berichten komen na deze melding toe & sommige niet.

Hebben jullie dit ook niet, met AdiumX & MSN?

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-02 23:34

Step

step@tweakers.net#

Ik heb het zelfde probleem maar ik merk op dat mijn berichten wel altijd worden verstuurd.

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Verwijderd

Topicstarter
-Step- schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:58:
Ik heb het zelfde probleem maar ik merk op dat mijn berichten wel altijd worden verstuurd.
Ja, het kan zijn dat ze toch wel verzonden worden, is er geen optie voor die melding gewoon uit te zetten? Nergens gevonden...

Verwijderd

Ik heb daar ook veel last van. Mijn berichten worden dan nooit verstuurd.
Soms helpt het om Adium opnieuw te starten.

Het probleem had ik ook bij de beta's van Adium. En ik was niet de enige.

Met Google Talk heb ik overigens nergens last van.

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 16:17
Ik heb het ook af en toe, mijn berichten komen dan niet aan. Ik heropen dan het chatvenster, en dan werkt het weer.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:41
Ik heb maar even de topic titel aangepast zodat deze de topic inhoud beter dekt. Wil je hier de volgende keer zelf ook even op letten? :P.

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:21:
Ik heb maar even de topic titel aangepast zodat deze de topic inhoud beter dekt. Wil je hier de volgende keer zelf ook even op letten? :P.
Ok, bedankt.

Is er nog een mogelijkheid om een oudere versie van AdiumX te downloaden? Want ik had hiervoor nog nooit problemen mee gehad

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-02 22:10

Flappiewappie

Hier nog meer

als mensen mij een bestand proberen te versturen krijgen hun te horen dat ik cancel... dus ik heb niet eens tijd om te accepteren :X

Hier staat wat

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01 08:30
Ik heb het soms wel, soms niet. Ik weet niet of mn berichten dan ook aankomen. Gisteren heb ik Adium maar even uitgezet en opnieuw opgestart, probleem weg.

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 00:42

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:26:
Is er nog een mogelijkheid om een oudere versie van AdiumX te downloaden? Want ik had hiervoor nog nooit problemen mee gehad
Dat kan, ik heb trouwens het zelfde probleem sinds ik naar versie 1.0 ben gegaan. Er zitten ook wat kleine localization foutjes in, dus er zal wel snel een update komen.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-02 14:30
Is er trouwens een manier om Adium achter een ISA-server werkend te krijgen? Ik krijg hem namelijk niet goed ingesteld. Ik heb http-systeem-instellingen geprobeerd én het er handmatig als http-proxy ingezet maar het wilde maar niet werken.

Het is btw een ISA 2000 server

Verwijderd

Topicstarter
Ik begin die "Kan niet verstuurd worden; er trad een verbindingsfout op." vermelding, wat beu te worden, het is nu gewoonweg van alles wat ik zeg, dat dat erbij komt springen... met de 0,9 versie had ik dit nooit, pfff

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-02 23:34

Step

step@tweakers.net#

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:13:
Ik begin die "Kan niet verstuurd worden; er trad een verbindingsfout op." vermelding, wat beu te worden, het is nu gewoonweg van alles wat ik zeg, dat dat erbij komt springen... met de 0,9 versie had ik dit nooit, pfff
Mee eens, vooral als je de schermen weg klikt, en vervolgens "Een berichtje krijgt" die achteraf gewoon de desbetreffende melding blijkt te zien.

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oplossing gevonden, gewoon down-graden naar een oudere versie, en daar krijg ik geen foutmeldingen!!!! Er zitten niet echt nieuwe dingen in 1.0 dusja, vind ik niet erg :)

http://mac.oldapps.com/adium.php
Pagina: 1