Beste tweakers,
Ik heb voor me zelf het volgende script geschreven:
Als ik nu dus als zoekwoord topgun opgeef dan zou hij alle titels moeten laten zien waar topgun in voor komt. Maar ipv dat te doen laat hij alle titels zien waar een t een o een p enz inzit. Hoe kan ik zorgen dat hij naar het hele woord kijkt en niet naar afzonderlijke letters?
Ik heb voor me zelf het volgende script geschreven:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| $query = mysql_query("SELECT * FROM films WHERE Titel LIKE '%$search%'"); echo" <table border='0' cellpadding='2' cellspacing='0'> <tr class='head'> <td width='60'>Code</td> <td width='325'>Titel</td> <td width='85'>Genre</td> <td width='50'>Jaar</td> </tr> "; while ($row = mysql_fetch_array($query)) { $Code = $row['Code']; $Titel = $row['Titel']; $Genre = $row['Genre']; $Jaar = $row['Jaar']; echo" <tr class='row'> <td>". $Code ."</td> <td>". $Titel ."</td> <td>". $Genre ."</td> <td>". $Jaar ."</td> </tr> "; } echo" </table> "; |
Als ik nu dus als zoekwoord topgun opgeef dan zou hij alle titels moeten laten zien waar topgun in voor komt. Maar ipv dat te doen laat hij alle titels zien waar een t een o een p enz inzit. Hoe kan ik zorgen dat hij naar het hele woord kijkt en niet naar afzonderlijke letters?
TomPé